• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra 1395. Barn er levert, og jeg har vært litt handy og byttet filtre på varmepumpen, så da er vi klare for en ny varmeperiode. En espresso og hjemmkontorering, før jeg forsøker få til en teknisk bragd ved å få den nye fiberlinjen i bruk. Så får man se om IT support på 3050 må ringes. Ha en fin dag

Fiber ekke feil..God dag fra Oslo. Tannlegen venter om noen timer. Håper jeg slipper å komme tilbake før neste år. Fotball em starter i dag så blir vel å se på det og når den tid kommer

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra 1364 der joggeturen og iaktagelsen av diverse fuglearter med kyllinger er utført. Frokost har det også blitt så må blir det en spylings før arbeidsdagen fortsetter.

Trippeltrumf i går medførte at kjøleskapet renner over så det må bli litt kokkelering i kveld.

God formiddag fra 4322. Dagen startet med et besøk hos barbereren og litt shopping. Då blir det litt pakking før man setter kursen østover for litt familietid i helgen. Ser at bolaget har bytta ut en B738 som var satt opp da jeg booka med en A20N. Så da blir det første NEO-tur på denne karen. Digg.

ja tannlegen gikk jo greit, null hull og trenger ikke å dra tilbake dit før om et år igjen. Ellers var det den vanlige oppfordringen om grundig bruk av tanntråd osv. Tror nesten tannleger er programforpliktet til å si det.

Apropos tannleger; Når f.eks. en tannkremreklame sier "9 av 10 tannleger anbefaler": Ville en tannlege anbefalt en tannkrem som gjorde at du ikke trengte å gå til tannlegen?

God dag fra gjemmekontoret. Status her er en gjeng skrikende unger som løper gjennom spruten fra en vannslange mens de skriker veldig høyt. Tidligere i dag hermet de etter sirenen på et utrykningskjøretøy som kjørte forbi.

Har altså en barnehage rett utenfor. Moro når man helst må sitte med døra åpen.

Ha en god en :)

30040 sjekker inn ...
Snart helg. Det blir fint, ja. Og i dag begynner fotball EM. Det regnes litt som en forhåndstest av himmelen, sier'em .. så ja takk.

J**la god fredag fra 2003! I dag begynner en uke ferie, straks hjemmekontoret stenger. Siste Zoom er unnagjort og det meste er greit i boks.

Storsmurfen levert i barnehagen og jeg har til og med fått vasket bilen for første gang siden vi fikk den tidlig i Mars.

- Duameg så fin vil vi har, tenkte jeg da. Det var litt stas.

Nå skal jeg kontorere litt mer mens jeg koker opp vann og skal teste kaffemaskinrens+kokende vann på misfargingen av oppvaskkummen.

Jeg er et bra kjerringemne

Ha en fin dag

God fredag formiddag fra sør. Her bærer det straks på kveldsvakt, før første frihelg i Q2 venter med mandag som min søndag. Ref søndag står det et stykke i en av landets store aviser om det jeg regner med er medforumist runem sitt uhell forrige helg - helt utrolig å lese!

Ellers skal duracellbilen inn til en bekjent som heldigvis driver med såkalt PDR etter at madammen hadde litt for nære relasjoner til en stolpe. Hadde fryktet det verste da forhandler sa man måtte regne med minst en 15-20 tusen, så gleden var stor da han trakk litt på det og sa "tja, toppen 2-2500"!

Ha en fin fredag der du er!

Nå skal jeg kontorere litt mer mens jeg koker opp vann og skal teste kaffemaskinrens+kokende vann på misfargingen av oppvaskkummen.

Jeg er et bra kjerringemne

Og hvordan går det med kinken i ryggen når du driver på sånn?! Hmm? Ja, jeg bare spør...

Duameg, nå må dere ikke krangle her da! ;)
God kveld fra tøffelbyen Lillestrøm. Fnate du skjemmer oss ut her i Deltabyen... Vi er ikke tøfler her i byen! Vi er tøffe typer som tåler et myggstikk eller fem, eller ti...

Endelig helg igjen og deilig å slappe av. Armen ble bra etter ca halvannen dag og det var nesten alt jeg kjente av første Pfizer dosen. Helt innafor!
Ellers er det å vente på søndagens småflytur til Vestfold og Telemark. :)
Ha en fin en!

Ellers er vel ting i ferd til å gå tilbake til det normale ......

Attachments

• 199093113_217385086956080_8562885768269215298_n.png
    199093113_217385086956080_8562885768269215298_n.png
    858.1 KB · Views: 84
Back