Etter jeg kom meg hjem fra Berlin i går våknet jeg med så hals, hoste og tett nese. Så da er det bare å finne litt paracett og prøve å få hjemmekontoret til å gå på halv maskin resten av dagen.
G'day!
..eller ei litt Covid-test?
God morgen fra en Stordalen-Rønne i Gøteborg. Skjerpings Petter..
Herlig kveld i går og nå med båt ut til en liten øy hvor det blir konferanser, møter og middag med 2400 kollegaer/kunder/konkurrenter.
View attachment 53826
Jaja god kveld fra Oslo i ventemodus. Levering fra Elkjøp mellom 17 og 22 betyr tydeligvis nærmere 2230 (ringte nettopp og sa de kom om tre kvarter-en time). Hva er det som gjør at de har så lange leveringsintervaller på ting?
Det er tydeligvis bare i håndverkerbransjen og denne type ting man aksepterer så mye av andres tid. Jeg forstår jo selvsagt at jeg ikke er den eneste som bestiller varer fra Elkjøp. Men noen ganger er de tingene der fullstendig håpløse å beregne ut i fra. Det er dog ikke det verste jeg har hørt om, ei venninne kunne nettopp fortelle om levering av møbler et sted mellom 08-22 - altså hele dagen...
Covid test er sååå 2021. Jeg hører på Preben Aavitsland som senest i helga sa at han ikke så nødvendigheten av å teste seg for det.Man skal behandle covid 19 som en hvilken som helst forkjølelse, ta litt Paracet, ta gjerne hjemmekontor om man er litt pjusk ja osv.
Jeg har nå ordene mine i behold«Man SKAL behandle…»
…har du medisinsk utdannelse?
Herlig kveld i går og nå med båt ut til en liten øy hvor det blir konferanser, møter og middag med 2400 kollegaer/kunder/konkurrenter.
View attachment 53826
Låter som du skall på DSM?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.