God morgen, det er onsdag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
Goood morgen fra Bangkok. Her er atter en fin dag i emning.
Har akkurat ankommet en food court for frokost. Etterpå blir det Café Amazon… før fotmarsj hjem for lett trim ved/i bassenget.
Ha en flott onsdag :)

36c769759e281a398a5417d95f8601a5.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Glad onsdag fra Ris hvor hjemmekontoret åpnes om en snau times tid. Nok forefallende arbeid - men tid til lunsj på verandaen blir det nok før et par intervjuer i ettermiddag. Ha en best onsdag der du er.

God morgen fra Hvalstad. Straks avgang, så snart barnehagen åpner. Et stykk foreldremøte i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra hjemmekontoret på Grønland. Solen skinner fra blå himmel og første kaffekoppen er under produksjon. Ganske rolig formiddag med et par korte Teams-møter før man setter kursen mot OSL. Da blir det årets første tur med Lufthansa, skal til Frankfurt for å møte noen bransjekollegaer. Hjem igjen torsdag kveld så ikke så lange utflukten. Ha en strålende onsdag[emoji3]

God morgen fra Son. Nok en strålende dag her. Gårsdagen ble ganske tøff treningsmessig, men det er jo slikt en kommer i form av. Jeg var egentlig fornøyd med gårsdagens trening da en av de andre kom bortom og foreslo badminton. Godeste Andersen var ikke vanskelig å be, så da ble det en time badminton på kvelden.

Ellers merkes det at vi har en russ i huset. Nå starter de på rulling for alvor. Her er det mange forventninger til de stakkers foreldrene. Et av påfunnene var at gutte og jentebussen skulle ha fest i Funkelia og når de drar derfra skal alle foreldrene rydde opp etter dem utover natten, selvsagt på en hverdag. Dette er naturligvis helt uaktuelt å gjøre. Et annet er at de skal ha en dag med rulling der foreldrene skal delta. For så vidt positivt, men her var det snakk om en opplegg som varte fra 19.00 til 24.00 og det blir i meste laget. I tillegg var det en klar forventning om at foreldre også skulle drikke. Ikke akkurat aktuelt for meg med mitt alkoholforbud. Hadde det vært et korte opplegg i nærområdet hadde det jo gått an å være med en stund. Sånn går nå dagene. Spent på hva som blir neste sprell.

Last edited:
God morgen fra Forus. Ser ut til å bli nok en nydelig dag her i sør-vest. Typisk nok skal en del timer tilbringes inne på kontoret. Tenker det blir å gå en liten tur i lunsjen i dag også. Ha en fin en! :)

God morgen. Føler med sk384. Hører bassen når jeg våkner 05.15. Det er jo fasinerende at en skal feste til kl halv seks på en skoledag like før eksamen. Og det greiene med at foreldre skal være med å drikke med 18-åringer? Det er greit å ha litt distanse tenker jeg.

Her er trim og havregrøt unnagjort så nå er det å stable litt folk rundt om på prosjekter før en møtemaraton.

God morgen fra deilige Bergen Børs. Deilig å komme seg hit etter stusselige Clarion Collection i Haugesund. At det er premium brandet til Choice er helt utrolig.. Min italienske kollega ble satt ut.. Nå er Bergen på sitt beste med strålende sol og jaggu fant vi pattegris i går med utsikt som overgår det meste.

Glem aldri å være litt turist mellom øktene.

E3DF94CE-6D45-4CD6-844A-6D68639C9408.jpeg

21B3900A-DA81-4BB5-869C-55ACA0F7BB7C.jpeg

BDAF1BAD-C46F-40B2-A552-75DE8A08B576.jpeg

God morgen fra deilige Bergen Børs. Deilig å komme seg hit etter stusselige Clarion Collection i Haugesund. At det er premium brandet til Choice er helt utrolig.. Min italienske kollega ble satt ut.. Nå er Bergen på sitt beste med strålende sol og jaggu fant vi pattegris i går med utsikt som overgår det meste.

View attachment 53266

View attachment 53267

View attachment 53268

Clarion Collection Amanda hadde Black Tower som husets hvitvin…det snakkes fortsatt om min reaksjon:-)

Hehe denne klagingen på russen forstår jeg ikke helt. Virker som man får holdningene til en 80 åring så fort man bikker 25. Og 18-19 åringene tåler det helt fint. Husker selv at jeg festet til 5-6 da uten å være fyllesyk .

Uansett god dag fra en videregående skole sånn apropos russ. Tentamensvakt for en 1 klasse , matematikk 1T.
Ser jo nesten ingen med en god gammeldags Casio lenger , der hvor man har lov å bruke hjelpemidler går det i pc, Geogebra og ja programmering.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Hallo fra jobb. Ble muskeldrevet tohjuling hit i dag og deilig er det. Litt kort arbeidsdag så man kan drikke øl på balkongen til en kamerat.

Hehe denne klagingen på russen forstår jeg ikke helt. Virker som man får holdningene til en 80 åring så fort man bikker 25. Og 18-19 åringene tåler det helt fint. Husker selv at jeg festet til 5-6 da uten å være fyllesyk .

Bare vent til får arvinger som blir russ, så forstår du. ;) Joda vi festet gjerne hele natten vi også får så å gå rett på skolen dagen etterpå. Men jeg gikk ikke og maste på foreldrene mine for å få brennevin, eller ba dem komme og rydde opp etter fyllekalass. Å ha med foreldre på rulling var selvsagt også helt uaktuelt. Men jeg skjønner at tidene forander seg siden jeg var russ i 1987.

Akkurat ferdig med en knallhard kondisjonsøkt. Slavedriveren drev oss skikkelig hardt i dag. Men hun skal få igjen neste gang jeg spiller badminton. Da skal hun virkelig få kjørt seg. :D

De er veldig på å fortelle at de på gunn av streiken snart går tomme for øl - jeg er også veldig på å fortelle dem at Hansa ikke er øl.

De er veldig på å fortelle at de på gunn av streiken snart går tomme for øl - jeg er også veldig på å fortelle dem at Hansa ikke er øl.
Da tror jeg du provoserer minst en hel by pluss litt til . Neste blir vel å si at Nystemten er bare et dårlig dikt.

Da tror jeg du provoserer minst en hel by pluss litt til . Neste blir vel å si at Nystemten er bare et dårlig dikt.

- Don't mention the wa .. Brann ... ;)

G'morgen .. endelig fått fyrt opp vpn'en etter en travel morgen. Tøy må vaskes og bikkjemat kokes før jeg reiser, så her er det høy aktivitet. Men fikk endelig satt meg ned etter å ha fyrt opp Keurig'en med en kapsel Pacific Bold.

Fint på toppen i dag og, og det er fortsatt genservær på mårrakvisten. Deilig turvær. Det australske progensemblet Southern Empire fikk følge meg til topps i dag.

Da var det over til den svenske kjelleren for litt paypaltrolltemming ...

Denne får de faktisk til 7Fjell.. Den smakte godt etter en deilig bratt og varm tur opp:

1D7589A0-4464-432D-BF95-6133A999E6E1.jpeg

Haha - genialt. Populært det der. Det finnes noen utleiere her i Georgia også. Vi prøvde å få leid en flokk, men de tjente for mye på å rydde for fylket, så de var ikke interessert i å leie ut til private.

Haha - genialt. Populært det der. Det finnes noen utleiere her i Georgia også. Vi prøvde å få leid en flokk, men de tjente for mye på å rydde for fylket, så de var ikke interessert i å leie ut til private.

And why did you ever leave this Best Island in the US ??????????? This is the good life

And why did you ever leave this Best Island in the US ??????????? This is the good life

It's complicated .. Men vi lider ingen nød her i sørøst heller. Lavere kostnader, mer plass og dermed mer å sløse bort når vi går av. ;)

Back