God morgen fra deilige Bergen Børs. Deilig å komme seg hit etter stusselige Clarion Collection i Haugesund. At det er premium brandet til Choice er helt utrolig.. Min italienske kollega ble satt ut.. Nå er Bergen på sitt beste med strålende sol og jaggu fant vi pattegris i går med utsikt som overgår det meste.
Glem aldri å være litt turist mellom øktene.
View attachment 53266
View attachment 53267
View attachment 53268
Hehe denne klagingen på russen forstår jeg ikke helt. Virker som man får holdningene til en 80 åring så fort man bikker 25. Og 18-19 åringene tåler det helt fint. Husker selv at jeg festet til 5-6 da uten å være fyllesyk .
God morgen fra deilige Bergen Børs. Deilig å komme seg hit etter stusselige Clarion Collection i Haugesund. At det er premium brandet til Choice er helt utrolig.. Min italienske kollega ble satt ut.. Nå er Bergen på sitt beste med strålende sol og jaggu fant vi pattegris i går med utsikt som overgår det meste.
Glem aldri å være litt turist mellom øktene.
Da tror jeg du provoserer minst en hel by pluss litt til . Neste blir vel å si at Nystemten er bare et dårlig dikt.De er veldig på å fortelle at de på gunn av streiken snart går tomme for øl - jeg er også veldig på å fortelle dem at Hansa ikke er øl.
Da tror jeg du provoserer minst en hel by pluss litt til . Neste blir vel å si at Nystemten er bare et dårlig dikt.
Haha - genialt. Populært det der. Det finnes noen utleiere her i Georgia også. Vi prøvde å få leid en flokk, men de tjente for mye på å rydde for fylket, så de var ikke interessert i å leie ut til private.
And why did you ever leave this Best Island in the US ??????????? This is the good life
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.