God morgen, det er mandag

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Hah, dette er jammen morgenfuglen Fnates første morgentråd...

Da er kofferten pakket og et juiceglass skal ned før jeg skal følge elefanten og alle kompisene via CPH og HEL på vei til honOULU.

Blir vel frokost på kantina først tenker jeg. Ha en fin mandag alle sammen!

God morgen fra Osl. Synes det egentlig er alt for tidlig å starte på jobb, men det er vel fint lite man kan gjøre med. Ser ut som det bare er bulkfly i dag, så blir vel en hard dag.

Ha en fin dag da alle sammen :)

God morgen fra Forus. En time igjen av nattevakta her. Kjenner som vanlig at det skal bli godt å finne dyna. Gjenstår dog noen småting før jeg kan gå hjem. Sette på kaffen til de som tar over skuta for eksempel.

T-7.

God morgen fra Forus!

Noen forlater Forus, og noen ankommer.....

Vel, da er ferien slutt, og man skal befinne seg på jobbi hele tre dager før det er ferie igjen.

Satser på at det blir en stille og rolig uke, utfra mailaktiviteten i de siste ukene kan det tyde på det.

Vel, ha en fin dag forumister! :)

God morgon mandag, frå regnbyen Trondheim ;)

Det minker på arbeidsflokken, så det kan vel tyde på at det er ferietid rundtomkring. Litt synd med det dårlige været då. Mine oppgåver er derimot ikkje ferdige, så her er det bare å bretta opp ermene og sette i gang.

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra OSL.

Her har man nettopp landet med TG954 etter en tur med gode seter og slett service og mat fremst i flyet!

For sikkerhets skyld går ikke første fly til KRS idag før kl 1435 så det blir noen lange timer her. Har nok noe jobb som må gjøres så får prøve å finne en krok det er mulig å jobbe litt fra. Vurderer en frokost på Radisson først!

Gleder meg til å finne sofa og tv hjemme i aften. Og første hvite dag på 3 uker, hehe

BF:cool2

God morgen fra Oslo. Nettopp fått i meg "kveldsmaten" så nå bærer det til sengs etter nattvakten. Opp litt utpå dagen så snur vi døgnet igjen. Alltid like artig det. Er det ingen som har sett "morratryne" før så har de mulighet da. Håper Bizflyer finner OSL`s aktivitetsenter mens han venter på neste flight til KRS.

God morgen fra en sol fult Kvinesdal på sørlandet. :)

Idag blir det reelaks og så skal jeg kjøre Rally trening. ;)

Go formiddag fra Trondheim

Som zico77 sier -det regner...men er spådd lettere vær framover :) Arbeidsdag i dag og tirsdag, så er det ferie.Danmark på torsdag ;) ;)

Ha en strålende dag folkens :) :) :)

God morgen fra Sandnes her!

Idag er det hjemom familien å ta noen bilder av hundene, så innom nav å snakke med de, så hjem å betale en regning eller 2 før jeg slenger meg på sofaen for å spille enten mercenaries 2: world in flames eller forza 3 på xbox 360'n!

Ha en fin dag alle sammen :D

Mandag er det blitt, solen skinner såvidt og det er godt og varmt. Allerede over 20 grader.
Dagen går med til noen mil på sykkelsetet med en kollega før det nok blir å følge litt med på TdF og tredje etappen fra Olonne sur Mer til Redon.

Får nyte de siste 2 fridagene, Onsdag er det back to reality!

God morgen i fra UK. Er vel god formiddag i Norge, men her er det fortsatt 10:05. Har spist frokost og nyter rett og slett ferien. Vaeret er flott ogsa. Og til tradstarter: god tur til Honolulu. Der har jeg bodd i 4 maneder bare to minutters gange fra stranda!

God morgen fra Bodø! Feriemodusen tar mer og mer over for sykemelding, og godt er det! Blir nok litt TdF her også. Spennede å se om Thor klarer å beholde den gule. Nå er det tid for kaffe. Ha en fin dag!

Mårn fra kontoret, ikke noe annet enn å rapportere om at flere og flere drar på ferie så vi er færre om å sloss om avisene fortiden. =) Merker det blir godt med litt ferie snart, bare to uker igjen nå!

Happy 4th of july! =D

God morgen fra Sarpsborg :)

Dagen startet helt fabelaktig med telefon om at jeg fikk lærlingplass fra høsten av!
Ellers så er det litt overskyet ute i dag, men det gjør egentlig ingenting, da det skal mye til for å ødelegge en slik fantastisk dag! :)

Ha en flott dag folkens :)

Her har vi forflyttet oss over til Radisson Blue på OSL.
Spiste en utmerket frokostbuffet, for overraskende bare kr 125.
Flyttet oss så ut på terassen for litt jobbing på PC.
Var innom baren og fikk meg en Pepsi Max, dog til stødige 49 kr for en 0,3 flaske! Det var nesten så jeg følte meg forpliktet til å spise isbitene også til den prisen! Aldri opplevd maken til landeveisrøveri! Skamme seg skulle de! Pæng mak mak som de sa der jeg kom fra!

Jaja! Sånn går nu dagan!

BF:cool2

Flyttet oss så ut på terassen for litt jobbing på PC.
Var innom baren og fikk meg en Pepsi Max, dog til stødige 49 kr for en 0,3 flaske!

Mens inne i terminalen (evt. på Statoil litt lenger nedi veien) kunne du fått en hel halvliter til under 30 kroner ;).

G'mandag fra Maura. Straks klar for en ny innsats på FedEx. Ny uke med nye muligheter, og jeg gruer meg allerede til helga, da jeg klarte å bestille noe som forplikter meg til å være i Sandefjord altfor tidlig på lørdag :drunk:

Nuvel. Straks jobb, og T-46 til neste flytur ;)

G'morgen og Happy Birthday America!

Her er det dermed selvfoelgelig fridag, saa det blir en tur paa gymmen naar den aapner. Stor frokost unnagjort, og naa er det kaffe og forum. Ellers skal det gjoeres minimalt - med unntak av bading av bikkjene.

og T-46 til neste flytur ;)

Trur min neste flytur er nærmere enn som så, men jeg har faktisk ikke dagene :drunk: Logisk deduksjon... 1 mnd = 31 dager + 16 august - 4 juli = 43 dager... MUAHAHA :stir

...nei jeg kjeder meg IKKE på jobb mens jeg venter på at en overflate skal prosesseres ferdig :p

Logisk deduksjon... 1 mnd = 31 dager + 16 august - 4 juli = 43 dager... MUAHAHA :stir

Evt. laste ned en app (du har iPhone du og, har du ikke?) som heter "Days untill", og legge inn alle datoer en evt. måtte ønske å telle ned til i den, så gjør den jobben for deg ;)

Back