Egil
ScanFlyer Gold
fritt for IKKE å vaske opp hjemme hos Stein Kaptein (skjønner nå hvorfor Airbus-kuskene våre må ha så godt betalt... hehe)
Lurer på om vinen smaker bedre i slike glass ^_^
Men men, noe skal man da samle på!
E!
fritt for IKKE å vaske opp hjemme hos Stein Kaptein (skjønner nå hvorfor Airbus-kuskene våre må ha så godt betalt... hehe)
Lurer ellers på om det er mulig å slippe Priority-tags på baggen. Har testet dette noen ganger nå, og det tidligste jeg har fått baggen er rundt halvveis. I Dublin var den den absolutt siste som kom på båndet!
Det kan skje selv det beste flyselskap.
Men at priority bagen kommer først har vel også noe med lastingen og gjøre.......
Nå er det jo forsåvidt litt viktigere med priority når vi snakker litt større fly enn smågrisene på OSL også da...
Dette er ikke akkurat rakettvitenskap, og omtrent alle verdens flyselskaper fixer det. Bortsatt fra SAS.
Samme for meg på OSL - kom langt bak i rekka. Men i Mosjøen gikk det greit ... alt kom samlet i en tralle.![]()
He he, ja på MJF får "alle" Priority på utlevering av bagasje :colgate:
E!
Dersom bagasjen har Priority tag boer du dele ut en pils til paxen og baere kofferten ut i drosja ^_^
Jeg vet ihvertfall at stuerne på OSL forsøker som best de kan med pri-bag til slutt..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.