God morgen fra "LST", Lillestrøm. Kjølig kun 9 grader. Avgårde med LH i dag til GVA. Første gang hit. Sveits har blitt forsømt tidligere ! Ha en fabelaktig helg og ferie der dere måtte være.
Er'e freddann ellerede? Time flies ....
Her i Mosjoen er jeg enda ikke kommet langt nok ned i vedhaugen til at Farmer har bestilt returbillett, men naa ser det ut som at vi naermer oss saa smaatt .. imidlertid ser det ut som at jeg ikke kommer meg hjemover foer rundt 1. august ..
Ensifret antall grader ute, men sammenlignet med Atlanta er dette svaert behagelig!
God dag fra det lille torget ved Akerselva vestre bredd. Dæven for en vond kaffe en av mine kolleger har brygget i dag. Overlever jeg denne, blir det fredagspils om åtte timer...
Nå gjenstår en liten flytur, denne gang ikke noe -200 eller -300, men en -vetfaktiskikke, og så skal vi se om vi kan finne et sted å sove og når jeg våkner skal jeg begynne å grave igjennom en del bra bilder og rydde opp.
Då var eg tilbake i Bergen, i vante omgivelser, med regn og gråvær. Bare ein dag igjen no, så er det helg. Fortsatt lenge til ferie, men alle andre har jo ferie, så det er ikkje veldig travelt.....
Sitter på jobb og prøver å holde meg våken. Heldigvis er det endelig fredag. På jobb er det rolig, det skjer rett og slett ikke så mye her på sommeren.
I kveld blir det gjensyn med skolekamerater over et glass (eller to) med pils^_^
God fredag fra Oslo sentrum. Blir en tur oppover mot Hedmarken for å besøke besteforeldrene til samboeren i helgen. Ser fram til å bli vartet opp med mat og kaker :lol: Kjører forbi OSL på vei oppover og da klør det jo alltid litt ekstra i reise-genet Ha en fin fredag alle sammen!
God morgen fra Mosjøen! Varmen er nå formidable 10`C og man kan se blå himmel opptil flere steder nå, så LN-MOW, om du timet løpet rett i dag kom du deg både tørrskodd til jobb og fikk litt sol på kroppen ^_^
Jeg skal ikke på jobb før 1430 i dag, men skal prøve å få montert noen greier i leiligheta før den tid!
Var sista dagen på fältet igår före semester!
SQ061 hade diverta så fina bilder på den senare. Också en annan Tesis air cargo kommer senare på Bild Forum!
Glad fredag fra STO. Kåken er vasket og ryddet og klart til å overleveres foreldre som skal låne den i helgen. Selv skal jeg ut å fly igjen i dag - ARN-CPH-TRF. Skulle ha god tid på CPH til å få meg en moccha frappuccino på Starbucks i dag også. Noe å kose seg med på turen med LN-WDE (endelig en Q400!) på turen opp til Vestfold. Neste uke blir det nesten full uke i STO, så da blir det kanskje tid til å oppleve noe annet av byen enn Solna og Frösundavik!
God morgen. Kjølig vær i hovedstaden, men solen skinner, men den norske somemren er like usikekr som jeg husker den fra sist jeg tilbragte en sommer her.
God morgen fra Oslo. Greit vær så langt, så får vi se hva dagen bringer, blir uansett innendørsjobbing i dag. Avtale med en elg (dvs. deler av en elg) i kveld, så da blir det nok noe farget drikke i druefamilien i tillegg.
Go' morgen fra Nydalan. Oj, jeg er trøtt i dag men det er fredag og det eneste som gjelder i dag er relaksering hjemme etter at +/- 6 timer med lett arbeid er unnagjort.
God morgen fra Oslo. Idag er planen å gå rundt på en stor gressplen å slå små hvite baller i vann og så langt inn i skogen som jeg klarer mens jeg banner høyt og lavt....jepp jeg skal spille golf. Ellers tror jeg det blir en rolig kveld, men man vet aldri hva som dukker opp. God helg
I dag skal jeg endelig hente bilen jeg crashet for noen uker siden... Får satse på at man er i kjørbar stand efter gårsdagen. Tror ihvertfall det gikk greit uten nabovarsel.
Tenker det blir en ID-tur til CPH neste uke for å se på leilighet. Tror ikke jeg egner meg som fattig (student), men får prøve å finne et pent bosted likevel...
Sent opp idag som følge av at man ikke kom seg i seng før nærmere kl. 0200 i natt. Det blir en bytur idag. Skal kjøpe det 24. og siste vinglasset i serien Riedl Grand Cru. Har samlet i en ti-års periode. Nødvendig når ett glass koster 892 kr. Ellers blir det en pizza på Olivia på Aker Brygge, eller Brunello i Tordenskjoldsgate. Vi får se. Det blir nok et par glass vin på Enoteca også.
Ha en fin fredagsettermiddag!
Solen skiner och jag är väl i det närmaste helt återställd efter gårdagens single malt och thaimatsafton. I eftermiddag/kväll blir det jobb på STOKESK och klockan 22 blir det heeeeelg!
Önskar eder alla en riktigt fin dag vad än ni skall göra.