God Morgen alle sammen!

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
Tidleg opp idag etter å hatt ei travel uke...

Torsdag var det Iskonferanse
Fredag fekk vi bilen vi kjøpte samt at vi kjørte til Trondheim
Lørdag var det IKEA og konsert
Søndag var det tilbake til Ålesund og videre med fly til Bergen
Mandag var det STCW-95 kurs
Tirsdag var det også kurs samt fly tilbake til Ålesund
Onsdag var det 1000-ting som skal ordnes før utreise
Torsdag idag er det SK Bergen, videre med WF til Aberdeen og så CHC Scotia til båten som ligger på Brittannina feltet...

Jaja, nå blir det fem veker med 12-timers arbeid kvar dag...

Replying to Topic 'God Morgen alle sammen!'

God tur, Oddgeir! Håper du blir godt tatt vare på på WF392!
Nok en snødag på Østlandet - herlig! Sliten i dag etter et par timer med unkrakonøkkel og skrutrekker etter at den nye spisestuen kom, men i kveld skal det spises torsk sammen med kunder og samarbeidspartnere - føler meg nesten som EB i dag!

Våknet til enda mere sne... er det plass til mere nå??? I dag blir det endelig en hel dag å kontoret... Ellers så gjøres det forberedelser til at det skal feires 40 års dag i heimen om to uker... Ha en bedre torsdag - NÅ er det snart helg!

God morgen fra Alta. Her er det rundt 16 minusgrader i dag og ellers fint vær. Har blitt mye farting i det siste i forbindelse med undervising, men nå er det heldigvis en stund til neste reise (2 uker). Skal bli godt å prøve å få gjort noe fornuftig på kontoret igjen.

Aa, fy f*** ... akkurat sjekket inn paa hotellet etter en noe lengre flytur enn beregnet fra Atlanta. Skitvaer i Chicago ga oss nesten to timers ekstra flytid. Heldigvis hadde gutta tatt med godt med fuel .... ellers hadde vi nok endt opp en annen plass!

Rimelig kaotisk her - staar en gjeng damer og skriker paa resepsjonisten fordi American hadde gitt dem hotellvoucher uten aa sjekke om det var plass. Heldigvis hadde de ikke gitt bort rommet mitt ....

Drt poesregner, klokken er 0120 og jeg skal ha hotellbussen 0430 ... God natt!

LN-MOW, stressa og jævli, 2-3 timers søvn...må du passe hjertet ditt :biggrin

Hva er det du egentlig driver med til daglig?

Og da var man om noen timer på tur til Tromsø for en laaaaaaaang weekend :) Ska bli godt å komme seg litt bort fra Gode gamle Vadsø :) HVis det skulle skje noe spesielt i Tromsø fram til søndag så befinner jeg meg på Ishavshotellet :)

God morgen..., eller ... å skulle levere barn i barnehagen her i Vollen på morgenen, for så å skulle stille i møte på Lysaker 09.00 på en snørværsdag er umulig med den E18 vi har ..., Skulle nok ha brukt RIB inn dit.

Anyway, nå er man tilbake på $HOMEOFFICE, og kan få litt arbiedsro.

Ha en fin vinterdag der ute.

/G

Originally posted by Airwolf

Hva er det du egentlig driver med til daglig?

Reisende i charterfly .. sivile og militaere.

Ferdig med dagens oppdrag, sitter naa aa venter paa fly i retning Anchorage. Skal fly MD90 en del av veien. Det er lenge siden sist, det .......

Originally posted by P.A. VIKING

/G

Apropos hjemmekontor: Hvordan synes du dette stemmer ..?:D
http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article579591.ece

Originally posted by TOS

Originally posted by P.A. VIKING

/G

Apropos hjemmekontor: Hvordan synes du dette stemmer ..?:D
http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article579591.ece

Well, jeg har i alle fall klær på ....

Originally posted by CK
God tur, Oddgeir! Håper du blir godt tatt vare på på WF392!

WF er glimrende som alltid, selvom dei hadde en småsyk -400 idag som måtte backes opp av en -300 et par timer senere!

Og pga en meget hyggelig ansatt i WF, som frekventerer forumet her, så blei eg flytta "forran gardina" :)

Og en liten tur i en Super Puma er jo også alltid hyggelig, men no skal det snart bli VELDIG hyggelig med å krype under dyna og få seg litt søvn etter en lang dag med reise og jobb...

Back