God morgen, 1 dag til så er A380 på OSL

Ehh, sikkert :p Ikke slikt vi holder på med, men nå gikk vel du sikkert ikke allmen? ;)
Og; jeg går bare 1. året ;)

Hehe, nei dette er sisteårs bachelornivå i innen fysikk altså :p Jeg bare mimrer om tiden på vgs, allmenn. Tok det jeg vettu, alle realfagene og to språk. Helvetes liv med 33-34 timer i uka, men det funket jo. Og var lettere å komme gjennom enn dette, naturlig nok :p

Re: God morgen, 1 dag til så er A380 på OSL

God dag fra Lisboa. Siste dagen her før retur med Lufthansa via FRA i kveld. Idag står visst dagen i shoppingens tegn.........og er vel derfor jeg nå sitter på en stol i en Zara sjappe og surfer på forumet, mens dama løper rundt i shoppingrus :rolleyes:

Last edited:

God dag fra Lisboa. Siste dagen her før retur med Lufthansa via FRA i kveld. Idag står visst dagen i shoppingens tegn.........og er vel derfor jeg nå sitter på en stol i en Zara sjappe og surfer på forumet, mens dama løper rundt i shoppingrus :rolleyes:

Virkelig, kjenner så alt for god til dette fenomenet!

God morgen fra Oslo,
(eller var det egentlig en god morgen? synes å huske at det _striregnet_ i 45° vinkel på veien ned til kontoret og at jeg var sjeleglad for at jeg hadde en backupdress hengene da jeg kom frem...)

Men,

Har akkurat spist lunch og er klar for del II av arbeidsdagen.
I tre tiden kommer en eiendomsmegler og skal gi en meglervurdering på leiligheten etter oppussingsarbeidene. Blir den "god" nok vanker det nokså sikkert et garasjeplasskjøp i det tilknyttede garasjeanlegget i kjelleren. Etter dette blir det en kjapp retur på kontoret for å unnagjøre et par ting til.

Kvelden blir rolig hjemme, men i god gammel ungkarsstil da dama er ute med noen venninner.

Ha en fin dag!

G'morgen fra Det Store Vestlandet. Har tatt unna morrarøshet, og tar en liten pust i bakken før ettermiddagsrøshet. ;) Nydelig vær ute, strålende sol og etterhvert rundt 30 grader. Begynner å bli kjølig på nettene, dog. Siste el-regning var på nesten 500 bols, så nå er jeg lei av det varme været.

Ikke noe annet enn jobbing idag samt litt forberedelser til neste uke som kan se ut til å bli litt av en reisemaraton.

Back