• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandagsmorgen!

CFN_001

ScanFlyer Blue
God mandagsmorgen fra Østfold!
Dette er første gangen jeg skriver en "god morgen post" her på forumet!
Nå er det avreise med flybussen 05:30 til OSL og med LX til ZRH og videre til LAX!

På denne turen kommer også EBGull kortet til mine hender også! :)

Ha en flott dag alle sammen!

God morgen fra søndre Nittedal.

Sent i seng i går etter sen vakt på OSL. Men det hjelper lite når knotten er klar for action kl 0530... Lurte han til å sove halv time til, før han bestemte at det bare var å stå opp.
Så nå er matpakker klare og storesøster skal vekkes før vi tar turen til barnehage og SFO.

Etterpå blir det å komme seg på jobb. Spennende dag, da vi har gjort litt interne endringer på hvordan vi organiserer hverdagen. Regner med at mesteparten av vakten går med til å coache trafikkavdelingen på gatearbeid.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på jobb og har som første delmål for dagen og skumlese forumet før dagen setter i gang. Delmål to er vel å komme seg i gjennom dagen og få fullført saker og ting.

Tror at kaffemaskinen trenger seg en rens, for denne koppen smakte F*** meg ikke godt!

Ha en fin dag fourmister! :)

God aften fra Florida!

Her er man i ferd med å treffe puten, etter å ha feiret dagens ervervelse av privatflygersertifikatet med noen franske, sprudlende dråper!

Ha en strålende dag alle mann!

Mornings fra 24-bussen. Ny uke venter og siden mandag er det produksjon av diverse ukesrapporter som står for tur. Kanskje litt trening i kveld. Ellers kom det en hyggelig mail fra Blue1 igår kveld med bekreftelse på Optiontownoppgradering HEL-OSL førstkommende søndag :)

Men først skal jeg fyre opp min bergenske kollega med Engas 4-1 seier over Brann :stir

Last edited:
God morgen fra Oslo..
Mandag er vanlig ikke min favorittdag , det meste er tyngre enn ellers i uka..
Men fått kommet seg på jobb - og tatt fatt på det som venter en der. Ellers er det ikke mye på blokka i dag.
Været ser jo ut til å bli bra idag da :) Ønsker alle en god mandag.

Last edited:
Mandager er er vel den dagen i uka som har værst rykte, men det kan jo bli en fin dag allikevel?!

Er iallefall på plass på kontoret etter å ha levert junior på ferie-SFO. Blir en spennende uke, da jeg muligvis bli eier av ny leilighet i løpet av uken. Ellers er det månedsavslutning som kommer til å ta opp min tid på kontoret de neste dagene.

Ha en fin uke!

BF:cool2

God mandag morgen.

Mandagen er jo den beste dagen i uka! Da er det jo en hel uke til neste gang ^_^

Mye greier på jobb for tiden så det er ingen feriemodus her. Får bare hive meg ut i det.

Ha en fin uke alle sammen!

God formiddag, ny uke ny muligheter.

Her på Kløfta har det ramla inn et lass med studenter fra Høyskolen i Hedmark, som jeg skal dulle litt med utover dagen. Ellers er det litt kontorarbeid som må taes unna, før turen går til SDN i mårrå..

I kveld skal jeg få gleden av å bli piska rundt av en PT på Elixia, hvis store motto i livet er: Så tar vi to til, siden vi koser oss...
Og dette betaler jeg penger for?

Den siste idiot er tydeligvis ikke født!

En god dag til dere alle.

God aften fra Florida!

Her er man i ferd med å treffe puten, etter å ha feiret dagens ervervelse av privatflygersertifikatet med noen franske, sprudlende dråper!

Ha en strålende dag alle mann!

Her går det framover, woo! :up:

Jauda. Våkner til at den ene mail-innboksen min forteller meg at uka er trippelbooket... Hipp hurra. Viktige forelesninger (intensivkurs) som overlapper x2 - nå også med kurs i Petrel oppå de viktige forelesningene. Og det kurset må jeg bare ta, så bye bye forelesninger. Helsikka og! Som om ikke det er nok begynner første forelesning i dag 13.00 så jeg må vel få ræva i 4 gir snart, samt fungerer faen ikke SquirrelMail i dag så jeg aner ikke hvor jeg skal møte opp! Hmpf. Litt sånn smådårlig start på dagen dette, men det kunne jo vært verre.

Regner gjør det også, i norges Murmansk.

Så er nattvaktuken i sin spede begynnelse. Omstillingen er gjort, nemlig sove lengre utover dagen. Nå er det bare å hyle innpå kaffe og gå i antisosial modus. Sove på dagen med stillemodus på telefonen. Bare å se frem til Qatar's ankomst på onsdag og fri fra freddan. Ha en fin ettermiddag folkens.

God morgen fra Calgary, akkurat nå 3 grader og overskyet, men meldt 20 i dag. Heldigvis bare en tredagers uke før det blir tur til Ottawa og Quebec torsdags morgen.

God mandag :)

G'morgen fra Cumming. Høstens kaldeste morgen - kun 3-4 grader her på morgenkvisten. Litt spenning på morran - har en opossum på eiendommen, så har prøvd et par netter å fange den. Han lurte meg første natta, men i natt tok jeg den. Så da var det å laste den inn i bilen og frakte den til et mer egnet oppholdssted.

321157_10150306753231036_554781035_8288238_283235677_n.jpg

Ellers så var det stevnekllisjon mellom PanAm og Dreamliner-reportasje på TV i går kveld. Dreamlineren vant, så da blir det PanAm i kveld isteden.

Back