God Mandagsmorgen

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Da var man igang med ukas første av totalt 3 morravakter. WF933 har akkurat taxet ut for å ta av mot Mehamn.

Litt grått her i nord i morgentimene, er jo lov å håpe på at det blir bedre utover dagen da :)

God morgen ja! Her i Oslo skinner solen fortsatt, så vi takker værgudene og håper på nok en fin uke! Dagen har så vidt begynt, med litt TV-titting og forum-lesing. Ellers ikke mye på agendaen i dag, kanskje en tur opp på vollen i løpet av dagen!

Da ønsker jeg alle en fin dag!! :)

Glad morgen fra hovedstaden... Fortsatt flott vær men det er vel meldt regn i løpet av dagen...sikkert bra for planter og plenen. Nå er det kontoret som venter - ha en bra start på uken!

God morgen - går nå inn i uke nummer to etter operasjonen, og begynner å kvikne til, selvom det ser ut til å bli en nokså lat uke i sengen - catching up på litt skjønnlitteratur en student ellers aldri ville fått tid til å lese.

Ha en god uke du også!

God morgen fra Stavanger!

Da var en ny uke i gang gitt.

Kaffen står på bordet, arbeidsoppgavene likeså, så dette blir ikke en kjedlig dag akkurat.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Tananger

Her er det blitt litt varmere, 11 grader meldte ATIS om før jeg gikk. ;)

Ellers så er det å ønske lykke til til Polaris som skal ha sin siste eksamen på denne siden av sommeren.

Her blir det sannsynligvis å leke med noe crude oil.

Ha en fin dag forumister :)

Last edited:
God morgon från ARN!

SK1417 på väg mot CPH och dags för dagens första kopp kaffe. En hektisk måndag på¨Sveriges största flygplats. Ser ut att bli en fin dag dock.

Ha en minst lika bra dag!

God morgen fra Bergen. Drar straks til bussen til byen og flybussen videre til BGO, der LN-RLE etter planen skal fly SK2862 til CPH. Dermed var det slutt på fri for denne gang. Nå blir det en måned med jobb som står foran meg, men først skal det flyes et par leg med SU, 216 og 719, i tillegg til SK.

G'morgen fra et friskt Mosjøen ... har overstått frokost og en 45 minutters spasertur og sitter her med en kopp Starbucks og hører på Breakfast With The Beatles på Little Steven's Underground Garage.

Nå venter en intensiv uke med gode kolleger for å gjøre meg og oss enda bedre på det vi driver med. :up:

Skyene er kommet til Krsand.
Like greit når dagen bare byr på jobbing innendørs på kontor.
Hektiske 10 dager igjen nå før kursen settes østover på ferie. Skal bli deilig det!!

I kveld skal man vel se et visst lokalt lag hamle opp med noen dvaske "vikinger" vestfra. De har jo ikke vunnet her på 14 år, så det går nok veien i år også!!

Ha en fin dag, y'all!

BF:fly

God formiddag fra Oslo. Harrytur med kona på tapeten i dag. Det positive er at veien til søta bror er ferdigstilt så det går kjapt unna. Ellers er det som seg hør og bør for en skiftarbeider fortsatt fridag. Ha en fin dag.

God morgen fra Oslo.....heller ikke i dag kom jeg for tidlig på jobb :pVanlig dag på jobben, før man skal fotballkamp i kveld....kanskje klarer vi sesongens 2. seier?

God morgen fra Sandefjord. Fått ordnet ny oppkjøring da den forrige ble byttet ut med et sykehusopphold (ikke på grunn av kjøringen min :p) og akkurat nå virker 3 uker som en evighet.

God morgen. Etter tre slitsomme, men utrolige hyggelige, dager med bryllupsfeiring av min far og stemor, er det nå tilbake til normalen. Straks bærer det på jobb. I kveld blir det en tenniskamp hvor Ulvøya skal få kjørt seg! Ha en flott dag folkens. :)

God morgen fra Nærsnes. Her skinner ikke solen slik den har gjort i det siste. Og i ettermiddag tiltykning til regn. Ja, ja. Kan vel ødelegge dagen ytterligere med et tannlegebesøk. Møte i klubben ikveld, det retter opp ganske mye.
Ha en fin dag.

God morgen fra Gamle Oslo. Da gå jeg inn i en uke med sykemelding og knasking av tabletter. En tur ut i går viser at jeg fortsatt trenger en del ro og hvile. Helt greit.

God morgen fra Chicago. Her knaskes det ogsaa tabletter etter gaardagens fantastiske opplevelse. En kompis som er senior VP hos Ericsson klarte aa ordne billetter til kamp 5 i Stanley Cup finalen og var barmhjertig nok aa gi en av billettene til undertegnede. En opplevelse for livet aa se Blackhawks banke Flyers fra tribunen. Ble alt for mange oel i gaar, men det er bare a karre seg paa jobb.

Kontordager til onsdag, deretter foer man tar resten av uka paa vestkysten, helga i San Diego

God ettermiddag fra Tananger,
Ukas første arbeidsdag er til ende.
Første del av sommeren ser ut til å ha kommet.
Ettermiddags solen skal nytes.
I morgen er det avgårde med redeye flighten,SK4002, østover.
Ha en fin dag fortsatt.

Back