God mandags morgen.

Madman

ScanFlyer Gold
God morgen fra OSL.

Lenge siden jeg har startet en god morgen-tråd, så jeg tenkte at nå er det på tide.

Kjenner at det hadde vært mye bedre å ligge under dyna akkurat nå, og angrer litt på at jeg tok på meg en ekstravakt i dag. Men skitt au, skal nok komme gjennom denne dagen også. Den første kaffekanna er uansett påbegynt.

Ha en flott mandag alle medforumister. :)

Grmph!

Våknet før vekkeklokken i dag, så her er man klar som ett egg til å dra på jobb etter en herlig liten ferie. Samfunnets maskineri trenger sand, og jeg er klar, med andre ord.

Forresten så har jeg blitt informert av advokatstanden (en stand man visstnok kan stole på) at det snart er fettjevndøgn, hvori badevekten stilles 5 kilo tilbake. Dette har gått meg hus forbi i snart 56 år, så nå er man snart lettere enn luft, og kan fly selv. Yihaaa!

God Morgen alle sammen, måtte mandagen bli fortreffelig!

Mvh,

Yay! Her har akkurat Seattle Seahawks kjempet seg til en playoff-plass i en thriller av en match! Og for en svaert sjelden gangs skyld har MOW blitt engasjert av en (amerikansk) fotballkamp!

Vel - naa er det sengetid. Har en dag til fri foer arbeidsaaret 2011 settes igang. For en gangs skyld er helligdagskalenderen paa min side. -2 her naa. som ventes aa fordoble seg. Ingen plussgrader i vente foer langt ut paa morgendagen.

Vekket av alarmen 05:30. Arbeidsåret 2011 kaller ubønnhørlig. Snart avreise til CPH og EWR med SK909 og sete 0A.
Ha en fin dag.

God Morgen etter en natt med aaalt for lite søvn. Da bar det tilbake på skolebenken igjen. :headbang Blir vel egentlig alt som skjer idag. Senga venter vel når jeg kommer hjem:stir

Ha en fortsatt fin mandag alle sammen! :up:

Ennå på nyttårstur i Nice. Tidlig oppe for å hente leiebil som skal brukes til rundtur til Monaco og Cannes i løpet av dagen.

Ha en trivelig første mandag i 2011 !

Mornings fra Oslo. Begynte dagen sunt med å fyre opp juicemaskinen jeg fikk til jul og en appelsin, kiwi, gulerot og limejuice ble laget for å ta knekken på forkjølelsen jeg brygger på. På tide å komme seg på jobb, før en skitur står på planen i kveld. Ha en fin dag

Forrige uke var det arbeidsdager fra 11 til lunsj og relativt stille på kontoret. Ikke desto mindre klarte jeg en liten uenighet med sjefen, som jeg håper blir ryddet av vegen denne uka. Dessverre betyr vel det også litt lengre arbeidsdager.

God morgen fra Asker. Blir først nå en tur til Sandvika med noen venner for å handle litt ting jeg skal ha med tilbake til Calgary. I morgen blir det retur med KLM.

God morgen fra Lysaker. Hvor er folkene? Køfri E18 nesten helt inn ved 8-tiden.

Anyway - kaffemaskinen er renset så nå kan forumist nummer to dukke opp her og få introduksjonskaffen for 2011 hvis Air France har gjort jobben sin.

Ha en fin dag!

God 1.ste arbeidsdag i 2011 fra Trondheim :D

Her er det snøvær og -1 fra morgenen og det gir seg ikke med det første.... Normal arbeidsdag så langt , håper det fortsetter :D Ha en strålende dag folkens :) :) :)

Shitt påmmfritt!
Er det nyttår alt? Hvor i granskaugen ble den juleferien av?
Massevis av uleste mail i innboxen, og full kallender fremover, og iskaldt ute! Er det rart jeg drikker??? Er det ikke sommerferie snart??

BF:cool2

God morgon #2 frå Trondheim!

Første arbeidsdag i det nye året :) Har forsåvidt også komt i gang, planlegging av den første reisa som allerede starter i morgon ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Stravanger!

I dag er det hjemmekontor da det er planleggingsdag i barnehagen. Men først er det en tur til byen, og et besøk hos legen, da undertegnede og et av skolebarna har fått seg en solid feber og forkjølelse.

Vel, ha en forhåpentligvis bedre og feberfri dag! :)

Ny morgenhilsen fra CPH, som ligger badet i solskinn. LN-RKF står klar og flytid 8:05. 2iron Monkey" i kveld.
Ha en fortsatt fin dag.:fly

God morgen fra Lysaker. Hvor er folkene? Køfri E18 nesten helt inn ved 8-tiden.

Anyway - kaffemaskinen er renset så nå kan forumist nummer to dukke opp her og få introduksjonskaffen for 2011 hvis Air France har gjort jobben sin.

Ha en fin dag!
Og Air France leverte baade et godt produkt og en fornoeyd forumist er paa plass med kaffe klar for ny jobb !

Godmorgen fra Malmö. Idag bliver det "hjemmedag", da både senior og junior stadig er godt forkølede og har ondt i halsen. Med en lille fyr hjemme bliver det nok ikke til så meget arbejde idag, men jeg får sikkert rig mulighed for at forbedre mine kundskaber på Wii (som i forvejen er nærmest ikke-eksisterende).

Surt at være syg, men dejligt at have en dag med junior, hvor vi har masser af tid.

Ellers er eneste projekt idag, at bestille hotel til forårets rejse, som igen skal gå til Mexico. Denne gang sammen med nogle familiemedlemmer. Hotelpriserne har allerede fået et nøk nedad, så tror det er tid at slå til. Fik bestilt til familien igår til en god pris lige fly med Air Canada fra CPH via YYZ til CUN kunne erhverves til en attraktiv pris. Faktisk fik jeg understreget at det kan betale sig at bruge vores egen prissammenligning. Her var det næsten 2000 kr. billigere pr. person end fra AC's egen hjemmeside :) Gode connections i YYZ og ventetider på kun 1t10m og 2t35m.

Overvejer selv denne routing og håber der bliver plads på ID til os når vi når så langt..

God dag til alle...

Hjemmekontor her i dag også som følge av årets forkjølelse. Mulig jeg skal driste meg bort til Smartclub for å handle litt fisk til middag.

Back