God Mandags morgen....

FestiVal

ScanFlyer Blue
Da var dagen startet i Mosjøen med en kopp kaffe før dagens første fly skal avgårde. Pent vær og ganske varmt idag, så det blir nok enfin dag:)

och jag kan väl bara upprepa kollegan i MJF. I morgon är det dock jag som är passagerare :)

Och idag är det OSL som gäller. Stiger snart ombord KF425 till ARN och vidare med SK NO till OSL. Kameran är med. Hoppas man får se nåt. 2-3 timmars möte i OSL innan resan hem.
:nor

God morgen fra Oslo. Her på skinner solen og man har klart å kreke seg opp av sengen. På tide å komme seg på jobb og avgjøre om man skal gå innom De Luca eller 7-11 for frokost. Ser ut som om det blir litt sosialisering ikveld. Ha en fin dag

God morgen fra Forus! Atter en mandag er i gang, det var ganske vått i været på vei til jobb i dag, og bilen stod selvfølgelig på jobb etter fredag, så det ble buss i dag :drunk:

Vel vel, det blir vel et par møter og litt diverse vedlikehold som blir planen i dag.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra hovedstaden. T-banen er på vei inn til sentrum og man er klar for ukens oppgaver og utfordringer om noen få strakser. Ha en fin mandag alle sammen!

God morgon frå Trondheim!

Ny veke, nye moglegheiter ;) Jobb, fritid.

Ha ein flott dag alle saman!

G'morgen fra Asker. Her skal det gjennomføres pliktoppfyllende familiebesøk idag, ellers står det lite på programmet.

God dag, heter det vel på denne tiden av formiddagen. Skyene ser ut til å gi tapt, så kanskje dagen blir som igår, da fikk vi jo litt sol og grei varme etterhvert.

Barna kommer fra Halden idag, så imorgen begynner egentlig årets korte ferie, men vi får ta det vi kan.

Gudd mårnings fra sør!

Skyet i dag også desverre. Blir halv dag på kontoret i dag før jeg skal ut på Kjevik og hente reisekamerat T som kommer hjem i dag. Deretter blir det litt shopping, men ellers ingen planer.

Fikk oppdatert trip-reporten min i går kveld for de av dere som måtte være interessert!

BF:cool2

Det ble en hyggelig kveld på Aker Brygge sammen med JetBlue igår. Først et par øl på Beer Palace, så et akebrett med sild og tre akevitter på Cafe Sorgenfri, tett fulgt av en blåskjellgryte og en flaske Vernaccia di San Gimignano.
I dag ble det sovemorgen. Nå skal det gjøres ett og annet innkjøp før klubben vår skal arrangere et fellesmøte for Rotaryklubbene i Asker og Røyken ikveld.
Ha en fin dag.

God dag fra Gamle Oslo. Sent oppe. Kveldsvakt venter borte på Lilletorget, men først skal man nyte en Nespresso lungo - godt og enkelt.

Med en gang jeg er på jobb skal turnusen sjekkes, og helgevakter eventuelt byttes, slik at jeg faktisk kan gå inn på Apollo.no å bestille en tur-retur Varna for 848 kr, 18. august. Mulig dette kan ordnes.

God formiddag - rolig jobbdag og allerede hjemme selv om arbeidsdagen startet så sent som 0830. Deilig med sommerjobbing også - ha en fortsatt fin dag.

..mens for andre har arbeidsdagen såvidt startet..

Fikk plutselig vite at en tok seg ferie, så da blir det litt ekstra jobb på meg. I tillegg er det ting som gjerne kunne ha virket, som ikke virker.. Ferie snart, mon tro?

Nuvel, forumistene får ha en fin dag :)

God morgen fra Panera Bread i Omaha. Akkurat faatt meg en frokost etter en vindstille flight over paa morran. En CRJ700 med en ufoelsom pilot som behandla throttlen som en girspake soerga for en del unoedvenig rykk og napp.

For de som har moett Alice, er det hennes 2 aarsdag i dag! Saa da maa man shoppe noe fint, blir dobbelt bursdagsparty i morgen kveld, kjerringa fyller ogsaa aar, i morgen er hennes dag.

Flott dag baade i Chicago og her i Omaha. Blir garantert skikkelig varmt naar temperaturen var 72F da man starta bilen kl. 0445.

Null trafikk saa det ble tid til aa hvile oeynene paa den vakreste dama paa flyplassen med en kopp kaffe i Red Carpet Club. Litt moerkt, saa bildet krever litt bruk av fantasien.

Anyways, moete her om ett par timer foer turen gaar til Minneapolis der man overnatter for moeter i morgen.

Ha en flott uke!

IMG00029-20090713-0516.jpg

For de som har moett Alice, er det hennes 2 aarsdag i dag! Saa da maa man shoppe noe fint, blir dobbelt bursdagsparty i morgen kveld, kjerringa fyller ogsaa aar, i morgen er hennes dag.

Du får hilse begge, og gratulere de så mye med dagen :)

God kveld fra Finnsnes Hotell. Har vært på oppstartsmøte på vestsiden av Senja i dag, og drar tilbake til OSL med DY393 i morgen. Her oppe i nord er sommeren kommet, og det er 20 grader nå. Ha en fin kveld.

Back