God Mandags morgen

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
God mandags morgen :D

Tidligvakt i dag etter helgas vakter. men men tidlig ferdig også idag. Det gjør da ikke så mye.

Ellers ny uke, nye muligheter og lønning på fredag, kan det bli bedre :D

Ha en bedre dag folkens :thumbup

Edit.. Var jeg før både CK og EB idag ?

dæggern , nå står ikke verden til påska :P

Da var det manda' morra blues igjen....:(

Har hatt bedre dager for å si det sånn. Men men, det kan bare gå en vei herfra :spin:

Ha en fortreffelig dag :up:

du kom meg i forkjøpet on-line, 06:55 var jeg inn døren i Fornebuveien. Det var tungt å komme sg opp i dag, men det gikk.

...og jeg har fortsatt fri! Laanghelg er slett ikke dumt. I dag er det den "stor fjerne skruer dagen" på sykehuset...Heldigvis skal jeg bare sitte å lese den siste boken til Grisham. ha en bedre mandag!

Originally posted by EB
Heldigvis skal jeg bare sitte å lese den siste boken til Grisham. ha en bedre mandag!

er du ikk ferdig med den ennå??

Originally posted by EB
...og jeg har fortsatt fri! Laanghelg er slett ikke dumt. I dag er det den "stor fjerne skruer dagen" på sykehuset...Heldigvis skal jeg bare sitte å lese den siste boken til Grisham. ha en bedre mandag!

Fjerne skruer er jo morro,

Jeg har ett par skruer selv, som absolutt ikke må fjærnes.Hadde en større kneskade for endel år siden.

Skjønt måtte fjerne en av dem da denne begynte å skru seg ut på egenhånd. Litt intresant egentlig, en liten kul på skinnebenet som ble bare større og større. Å sprengte mer og mer. Ved nærmere undersøkelse viste dette seg å være den ene av 4 skruer som var på vei ut av seg selv.Min lege var da fram med skalpell,skrutrekker og en sykt diger sprøyte. Intresant opplevelse, morro å se på. Gled deg :D

God Bedring Ønsker sendes :D

Ikke jeg som skal fjerne skruer... jeg skal bare følge pasienten. Kun to av 15 skruer som skal fjernes. De andre 13 pluss platen blir igjen - for alltid!!!

Strålende mandagsmorgen i Kristiansand, selv om jeg hadde foretrukket å bli i senga!:D

7Eleven her i byen har tilbud på pizzastykke og Mountain Dew for 20 kr, så i går fikk jeg prøve denne leskedrikken for første gang etter å ha lest mye godord om den her på siden. Slett ikke værst, blir vel min kommentar, men med tilføyelsen: Coca Cola er fortsatt favoritten!

Fortsatt god uke!!

BF

Så er det blitt morgen i Montréal også. Igår avsluttet jeg søndagskvelden med "World's Biggest Airliner: The Airbus A380" på TLC

Det var egentlig ikke så bra show, verten var John Travolta, men han var ikke en gang i Frankrike og viste oss monsteret. Men Jeg måtte bare se det likevel. Morsomt å se den på TV i en hel time. Det var kult å se en A340 med de enorme RR motorene til A380. Og at RR simulerte en "fanblade eksplosjon".

God mandag til alle.

Klokken er 6.03 her (veldig) vestpaa ... fortsatt moerkt ... har dagen fri .. planlagt en stoerre offensiv paa husvaskfronten saa snart jeg faar resten av gjengen ut av huset.
Da blir det stereo paa full guffe og utrygg tilvaerelse for vaare hybelkaniner!

Nips har fått en ny betydning i dette huset. Skruen er ute, vasket og plassert godt synlig for alle som kommer på besøk...:spin:

Originally posted by EB
Nips har fått en ny betydning i dette huset. Skruen er ute, vasket og plassert godt synlig for alle som kommer på besøk...:spin:

Da er det vel en som har en skrue løs hjemme hos dere?? :lol

BF

Gjett om!!! Men så kan han samtidig fortelle at i motsetning til meg så har nok skruer som er skrudd sammen skikkelig...

Laaang morgen i senga.Litt rydding og bare spare opp til DEN appetitten.I kveld blir det torskemiddag!:cheers:

Back