God mandags morgen fra Romerike :)

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
God morgen forumister !

Jøss, EB, har du forsovet deg siden du ikke har skrevet enda ? hehe.
Dagen tilbringes på jobb, men årets PFO (Periodisk Faglig Oppdatering) som må gjennomføres innen utgangen av ettermiddagen...Men, er bare å brette opp ermene !

Ha en flott dag folkens !

Glad mandag! Godt i gang med dagens oppgaver - klar for første teamsmøte nå klokken 08:00. I kveld skal kofferten pakkes og i morgen er det klart for årets første ut til Røros. Ha en best mandag!

God morgen fra Kongsberg. Et par møter her på formiddagen. Det er kjekt å holde seg litt i faglig aktivitet selv om jeg er sykemeldt. Ellers blir det vel mest avslapping og litt turgåing tenker jeg.

God morgen fra Asker. En heller skliende ILS approach til barnehagen er gjennomført, og resten av husstanden er skyflet ut døren. Godt jeg har skikkelig piggsko før dagens løpetur innimellom hjemmekontoreringen. Dose 3 settes i armen i kveld, selv om det vel er litt perler for svin….men men, Østerrike krever 3 doser og når verken kone eller barn klarte å smitte meg i julen får jeg ty til vitenskapen. Ha en fin dag

Hei fra Sandnes.Tidlig her oppe til å være på en fridag her. Tanken var å stikke på trening men etter litt ettertanke flyttes det litt om på planene i kalenderen. Så da blir det en tur til Stavanger først. Men før det. Kaffe og musikk til å starte dagen. Ha en fin en!

God formiddag fra Sandnessjøen. Stormen igår kveld og i natt har gitt seg og vi har nå mindre enn kuling. Det var en frisk innflyging til Stokka i går ettermiddag , det er det som er kjekt når man får kjenne litt på elementene. Et par dager på kontoret her oppe før kursen settes sørover igjen.
Ha en fin dag.

GOD MANDAG fra Cartagena!

Denne byen er egentlig ikke så stor med sine 900 000 innbyggere. Kun femte største i Colombia, men regnes som den tredje travleste havnebyen ved det karibiske hav. Det var nettopp her sølv fra Peru ble lastet i båter og fraktet over til kongen i Spania og havnen har måttet forsvare seg mye mot pirater opp igjennom årene.

Bor på vakre Sofitel Legend Santa Clara i den gamle bydelen. Den eldste bygningsmassen er fra 1621 og var den gang et kloster. Det er senere blitt bygget om til hotell og er i dag et av de flotteste i byen og tiltrekker seg gjester som Mick Jagger, Shakira (og meg!)
Hotellet er egentlig noe over min prisklasse, men jeg tenkte jeg kunne unne meg noen dager her for å kjenne på den unike atmosfæren og nyte colombiansk luksus og da heller flytte over til en av de mange bra, men langt billigere hotellene ved stranden. De var dessuten greie og oppgraderte meg, så jeg har alt fått mye for pengene her på Sofitel Santa Clara :)

Det er i dag varslet om sol og opp til 32´C så det kan være klokt å finne seg en bra plass med både skygge og litt vind. Ha en fin mandag!

Attachments

• IMG_4842.jpg
    IMG_4842.jpg
    133.2 KB · Views: 251
  • IMG_4845.jpg
    IMG_4845.jpg
    160.5 KB · Views: 256
  • IMG_4850.jpg
    IMG_4850.jpg
    115.4 KB · Views: 256
Last edited:
G’morgen! Friske 3 minus ute, men her inne er det godt og varmt. Deilig med to fridager nå. Det nærmer seg selvangivelsestid, og her betyr det litt mer styr enn det dere har, særlig siden jeg må ta meg av svigerbeistet også .. Menmen .. det er vel slikt man har fridager for …. :rolleyes:

Pink Floyd traller om hunder på radio’n .. og keurigen gurgler lystig igjen. Ha en fin en.

I kveld skal kofferten pakkes og i morgen er det klart for årets første ut til Røros. Ha en best mandag!

Det spørs vel om du må dra langs landeveien med tog eller bil siden Air Leap innstiller alle flyvningene fra i dag av.

Det spørs vel om du må dra langs landeveien med tog eller bil siden Air Leap innstiller alle flyvningene fra i dag av.

Ikke kom han seg dit forrige uke, og ikke denne uka. Et tegn?? :skep

God dag fra gjemmekontoret. Overraskende god kontroll, till tross for litt intern surr.

Ha en god en :)

….det finnes jo flere svensker som hjelper meg - SJ skal nok få meg frem når AirLeap ikke flyr i morgen. Blir spennende å se hav/hvem/når noen overtar den ruten.

….det finnes jo flere svensker som hjelper meg - SJ skal nok få meg frem når AirLeap ikke flyr i morgen. Blir spennende å se hav/hvem/når noen overtar den ruten.

Jeg tipper WF. Amapola som mulig nr. 2

God kveld fra Kokstad. Er på vei til BGO og WF618, som nå er foreløpig blitt forsinket til 21.15. Dette blir tydeligvis en sein kveld!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Jaha? EB er riktignok en hyggelig kar, men har du noe mer info om Widerøes nye rute til Røros..?

Haha - nei, men noen snakker sikkert med noen i kulissene, slik man pleier å gjøre når slikt skjer. Men realistisk sett er det vel kun oss og DAT som er aktuelle vil jeg tro.

Back