Martin Moderator Medlem 17 May 2011 #21 BSSW said: Traff også på en hyggelig kar som var ute og luftet den flyinteresserte hunden sin :8: Click to expand... Du traff ingen andre, hyggelige mennesker du følte det var verdt å nevne, nei?
BSSW said: Traff også på en hyggelig kar som var ute og luftet den flyinteresserte hunden sin :8: Click to expand... Du traff ingen andre, hyggelige mennesker du følte det var verdt å nevne, nei?
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 17 May 2011 #22 BSSW said: Hva med å prøve den ruten i Y? ^_^:lol: Click to expand... Tror jeg ikke...
L LN-TIB ScanFlyer Gold 18 May 2011 #23 Bjamong said: God morgen fra Grand Forks, ND. Ny dag i ATC simmen. LN-TIB - spiste du på The View i toppen av Marquis? En av mine bedre restaurant opplevelser! Click to expand... Hei, vi spiste ikke der, men satt i baren over (48.etg) et par kvelder. Fantastisk utsikt og hyggelig betjening. MOW, ble nok Reidarklasse, men overlevde det også
Bjamong said: God morgen fra Grand Forks, ND. Ny dag i ATC simmen. LN-TIB - spiste du på The View i toppen av Marquis? En av mine bedre restaurant opplevelser! Click to expand... Hei, vi spiste ikke der, men satt i baren over (48.etg) et par kvelder. Fantastisk utsikt og hyggelig betjening. MOW, ble nok Reidarklasse, men overlevde det også