• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandags morgen fra New York

God morgen fra Bergen. Her er jeg i ferd med å stå opp. Om en halvtimes tid blir det avreise til BGO, for retur til det fjerne østen og ny jobbperiode. Turen går BGO-CPH-SVO-VVO, stort sett med SU. Blir nok en bra flyreise det tenker jeg.

Ha en strålende mandag og uke!

Can I join you? ;) Virker veldig spennende dette. Her i TRD er det skyfritt og tempen stiger i takt med solen :D Nord Norge ekspressen venter i ettermiddag.

God ettermiddag fra det juridiske fakultet i Bergen. Her drives det med oppgaveskriving, og resultatet skal leveres i kveld. Blir videre en tur på lesalen før en treningsøkt i kveld. Ha en flott dag!

Fint vær for en liten spasertur og det er jo en del småting som må anskaffes før jeg vender hjemover. Men først er det kaffepause på Cafe Umami.

b604e33d.jpg

God ettermiddag fra det juridiske fakultet i Bergen. Her drives det med oppgaveskriving, og resultatet skal leveres i kveld. Blir videre en tur på lesalen før en treningsøkt i kveld. Ha en flott dag!

Hehe... og i denne enden har du en som sitter og retter slike oppgaver ;) Skal straks kaste meg over en kandidats besvarelse i dynamisk tingsrett. Ikke tilfeldigvis det du leser/leverer nå?

God formiddag fra Oslo,

Det koker på kontoret og både byfogdembetet og klienter krever sine tilbakemeldinger i løpet av dagen. Ser ikke ut som jeg kommer meg herfra før det har blitt godt og mørkt ute.

Blir det tid ser jeg for meg en treningsøkt og litt samvær med samboeren sent i kveld.

Ha en fin dag!

God morgen fra New England... Nå skal vi sette kursen mot Boston hvor en B747-400 venter på å fly oss hjemover... Ha en flott start på uken!

God morgen, ogsaa fra New York. Det oeser ned, og hoesten kom plutselig med regn og fall i temperaturen fra nesten tredve til knapt tyve grader.

God ettermiddag!
Kursen settes nå med flytoget mot Nasjonalteateret, en liten gange opp til Frogner å treffe madammen, så blir det buss til AKA Arena for å se HBK klamre seg fast i Tippeligaen, og dette fra VIP tribunen! :)

Været er flott, men bitende kaldt!

Og da kan det bekreftes at det blir en sen kveld på kontoret....

I det man trodde kvelden var noenlunde reddet dumpet det inn i innboksen at en fremleieavtale måtte skrives og være klar i morgen før lunch.

Gjelder uansett å få ting unna så man slipper no show på Fly & Vin onsadg. Har hørt at billettene er non refundable og overhodet ikke har noen fleksibilitet ;)

Edit: Hey hey, ser til min store overraskelse jeg har kommet meg til ScanFlyer Silver! Når kommer kortet i posten!? Håper på dedikert innloggingsside og at jeg kan "ta med meg" 10 ord ekstra i overskriftsfeltet!

Last edited:

I det minste er det på det teoretiske plan. Jeg har mitt fulle hyre med å nøste opp i alle løse tråder i en sak etter avhendingsloven, faktiske såvel som rettslige anførsler behøver mer enn bare litt polering. Blir lange kvelder fremover...

God kveld ønskes alle.

Can I join you? ;) Virker veldig spennende dette. Her i TRD er det skyfritt og tempen stiger i takt med solen :D Nord Norge ekspressen venter i ettermiddag.
Hvis du liker å jobbe 13 timer dagen 1 måned i strekk, så vær min gjest! Stikkord er jobbing, soving og spising, i den rekkefølgen, og null og niks drikking..

Back