God mandags morgen, forumister

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
God morgen alle!

Her sitter man og ser snøen daler ned og hører brøytetoget på OSL kjører for fullt.....

Snart er det hjem for noen timer under dyna før litt hammer og sag-plikter venter i heimen...

Ha en strålende dag alle!

Re: God mandags morgen Forumister !!

God morgen og en god start på uken ønskes alle forumister fra en lysere og mildere hovedstad - med sneen som daler ned så blir byen også renere... Ha en flott mandag...

God morgen fra Forus!

Vært på en jobb en god stund. Var noe småsnag i maskineriet på jobb, men dette har undertegnede korrigert.

Så nå er det på tide med litt kaffe og en kikk på hva som foregår på forumet.

Ha en god dag godfolk! :)

God morgon! :)

Då var det ny veke, og nye oppgåver. Blir Oslo-tur denne veka, og kursholding, så no må studentane bare kvessa blyanten :stir

Ha ein fin dag alle saman!

G'mandag fra Maura.. Klar for å begynne på årets hittill verste arbeidsuke. Hele to dager skal det jobbes denne uka ;).

T-2 til avreise, godsete er sikret på første flight, og kofferten er nesten ferdigpakket (:rolleyes:).

Ønsker alle en god mandag/uke/julebordstur/etc. etc. :)

Riktig god mandags morgen fra Oslo!
Skal på skolen om noen minutter, ellers ikke noe spesielt på planen i dag!

Ha en fortsatt strålende dag!

Javel, så var det mandag igjen og dagen i dag er det skole som står på programmet.
I kveld har jeg ikke planlagt noe spesielt.

Fri til torsdag ettermiddag. Kaffekopp nummer to er på vei ned. Resterende familiemedlemmer er på skole og jobb, da er far SJEF i huset....noe som betyr begge labbene på bordet og pc på fanget. Får vel tyne kroppen med en liten tur på ergometersykkelen litt utpå dagen. Ha en fortreffelig dag.

God mandags morgen fra Oslo.

Er på plass på kontoret og har startet dagen med sortering av post over en Farris Bris(!?). Har med andre ord sviktet kaffen på det sterkeste, men kjenner jeg meg selv rett er koppen fra Grand Canyon Airlines fyllt med nenvte svarte fludium om kun kort tid.

Misunner for øvrig sterkt alle som reiser over dammen disse dager for hyggelig sammenkomst med likesinnede.. Lukter på en tur selv i mai; får se hva mine prinsipaler på kontoret sier til det.

Ha en fin dag!

De helgene går altfor fort altså!
Kanskje vi skal gå inn for 4 dagers helg fremover??? Hadde gjort seg det!

Er på plass på kontoret og venter på at arbeidslysten skal komme over meg!
Er det ikke lunsj snart, da???

Måtte denne uka gå fort!!

BF:cool2

Da håper jeg alle andre har hatt en bedre morgen enn meg. Datatrøbbel i hauger, fremdeles ikke 100% godt nok.

Mornings fra BOS. Sitter nå å venter på min Southwest flight til BWI. It's on! En fordel med jet lag er at man kommer seg lett opp for en kl 6 flight

God og god, men mandags morgen er det da i det minste. I Sandefjord er snøværet i gang igjen og det er noen som hvisket om noe trening ikveld. Hørtes egentlig litt slitsomt ut men burde vel ta meg en tur.

Det snør, det snør, tiddelibom...:cry: Og freseren er inne til reparasjon fremdeles. For vel ringe og pirke litt. Snart blir det en tur til fysioterapeuten og den ukentlige behandlingen, og i kveld blir det ordinært klubbmøte. Kveldens foredrag heter "Meteoritter- med hilsen fra verdensrommet".Blir interessant.
Ha en fin dag.

God dag fra Lovisenberg, hvor jeg nok vil tilbringe uka. Begynner å bli litt småkjedelig, men godt å være brukbar når man skrives ut også. God mandag til alle!

God formiddag fra ruinparken som er dekket av alt dette hvite som fortsatt daler ned. Det gjør byen hvitere for en stund, men ikke renere... Det er nok bare bildet som ga idéen til alle de som liker å feie skitten under teppet så den ikke synes så godt..

Forøvrig oppfordres alle til å følge CK s anomdning om å støtte hjelpearbeidet på Haiti

Ønsker dere alle en god dag, hvor enn dere er :)

God ettermiddag fra Edinburgh,
Her over er det nesten vårlig idag med sol fra skyfri himmel og 7-8 grader varmt. Rene sydenstemningen etter siste uker kulde hjemme.
Hadde en fin tur med LN-BRQ og crew SVG-ABZ igår ettermiddag.
Om en times tid settes kursen over til den lokale lufthavn for å ta BMI ettermiddagsflighten over til CPH og videre opp til OSL ikveld for ny arbeidsdag i Sandvika.
Turen kalles Nordsjøen rundt!
Med dette været burde det bli en greit over til CPH med "junglejet'en" til bmi.
Ha en fortsatt fin dag forumister.

God ettermiddag fra CPH, hvor høstsemesterets siste eksamen finner sted på onsdag. Forsøker å samle opp litt motivasjon til denne. Ellers ser det ut til at ting går veien for et business school-semester i en sydstat noe nord for MOW - artig for en internasjonal "norsk-amerikaner"!

Last edited:
God morgen fra avd sør-vest. Her er akkurat frokosten inntatt, og snart går turen ut til flyplassen for å fortsette turen videre. I dag blir det en i overkant lang tur med to griser, men det tar man med godt humør. Nå ser det ut til at solen omsider titter frem her nede, akkurat i tide til jeg skal dra. Jaja.

God tur i alt griseriet, Anders.... Booket selv to laaaange flighter med US Scareways for andre i gaar... Begge gaar med buss, men alikevel...

God morgen fra Chicago.

I dag er jeg og mine kolleger hos SingTel de eneste som har fri i privat sektor for MLK day.. Jeg klager selvsagt ikke.

Taakete og guffent ute.. Ikke verdens beste dag i dag, men man overlever forhaapentligvis...

Back