Da er målet nådd for idag og det er tid for å få bikke over på siden en stund.
Ble ferdig med møte i tide for en gang skyld og fikk litt tid til å ta inn på bmi loungen på EDI før flight over til CPH med BD1605 og G-RJXD. Fin flight over bortsett fra at varmeapparatet i kupeen hadde hengt seg opp på full varme. Det ble finsk sauna etter hvert for de fleste av oss og trillet ut på tarmac i CPH i halvsvime.
Fra vårvær og 9 varmegrader var det tilbake til vinter'n i CPH.
Etter noen oppkvikkere i SAS loungen bar det avgårde med SK1466 og LN-RCN opp til OSL og mer vintervær.Havnet ved siden av en av kollegene til FBU4EVER som hadde avsluttet tjeneste fra PEK på veien opp til OSL.
Etter en havltime med sightseeing på CPH med innlagt de-icing kom vi omsider i luften.
Jeg trengte leiebil de neste par dagene her inne , men det var de utsolgt for på OSL! Ingen leiebil på Norges største flyplass! Det må jeg si overrasket meg.
Vel det var bare å putle seg ombord på Flytoget og ta seg fram til Sandvika med denne metoden.
Men fortsatt trenger jeg leiebil. Det blir vel til at jeg må kjøpe en isteden siden dette synes lettere i øyeblikket.
Vel det tilhører morgendagens utfordringer og oppgaver.
God natt.
Under et lite knippe images fra ettermiddagens flight ut fra EDI.
Det var interessant å se EasyCompany's løsning med å få rullestolbruker ombord på bussen sin.
En egen bil med enkel rampe bak ble brukt til å kjøre en bruker inn på , heist opp og entring via servicedøren foran.Se bilde under.