God mandag

Velger å sitere megselv fra Fredagstråden:

God Ættmiddag fra Bådåddjo. Sitter her å venter på flyet mitt til Oslo, skulle egentlig ha reist direkte ned til Oslo fra Tromsø da. Men fulle fly satte en stopper for de planene gitt

:)

Fikk meg en liten overrraskelse, gitt .. tydeligvis får man ikke lenger veksle inn valuta i norske banker. Heldigvis skal en kollega til Florida neste uke, så han tok pesos'ene mine - ellers hadde det nok blitt å suge på labben ...

Du sitter altså fortsatt i Bodø og venter på et fly?

nja.. på en måte ja.. dro herfra på fredagen til Oslo da, men sku nedover igjen i dag (dvs at jeg dro hjem til Vadsø i går da) og det var fortsatt fulle fly ut fra Tromsø så da ble det turen innom Bodø i dag også :)

God kveld fra Thai Royal Orchid lounge på HKIA hvor man venter på at boarding skal starte på LH731. Sete 2A blir hjem i de neste ca 12 timer. De som dro til FRA er vel hjemme snart....:fly

God kveld fra Thai Royal Orchid lounge på HKIA hvor man venter på at boarding skal starte på LH731. Sete 2A blir hjem i de neste ca 12 timer. De som dro til FRA er vel hjemme snart....:fly

Å nei du, vi har kun kommet oss til FCT i FRA alle tre etter et flyprat-treff i 11 timer. LH snudde 747en på under en time, og boardet på 15 minutter så en times inbound forsinkelse ble kraftig spist opp.

...og nå rapporteres det om at det er tomt for bade-ender her i terminalen - KRISE :o

God kveld fra Lillestrøm, joda gutter, glad vi også har noe til gode også med full Dividend-konto . Sparer til nesteår og omtrent samme rute..

Fikk meg en liten overrraskelse, gitt .. tydeligvis får man ikke lenger veksle inn valuta i norske banker. Heldigvis skal en kollega til Florida neste uke, så han tok pesos'ene mine - ellers hadde det nok blitt å suge på labben ...

Her på berget stoler vi ikke på denne amerikanske dollaren. Den faller jo i kurs hele tiden, så vi har klassifisert den på linje med islandske kronur!:colgate:

...og nå rapporteres det om at det er tomt for bade-ender her i terminalen - KRISE :o

Ja, jeg undres hvem som kan ah stukket av med dem??? Ser for meg den derre Finn.no reklamen: "Nei, dem har vi ikke sett"

Jeg vil også ha !!!!!!

Som Kristian Valen synger: Alle skal få.....
Du må bare spørre Farmeren om ikke alle skal få meget høyere lønn også først!:p

BF:cool2 (i godt humør etter å ha sluppet ut etter å ha sittet på et 2 timer langt foreldremøte på skolen hvor jeg trodde Fengselsdirektøren, eh jeg mener rektoren, aldri skulle bli ferdig... Er det rart jeg drikker???)

14:10 og optimistisk kaptein.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

God kveld fra RCC på EWR Terminal A.

Landa 16:15 på EWR, men såklart måtte vi vente 30 minutter på gate og immigration var på backup løsning... Mette-Marit med følge kom seg av først dog.

Nå er det AC 7745 til YUL 20:40 og ankomst ca. 5 timer etter opprinnelig plan, men man kommer da frem samme dag. Så får man se hvordan Intercontinental Montreal vil behandle meg frem til torsdag.

Haha, litt sent. Endelig hjemme etter et hyggelig flyprat-treff ombord i LH739 og i FCT.
Visste ikke at så mange var i HKG samtidig. Får følge bedre med neste gang. Takk for turen! ;)

Back