• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Oslo. Baconet er snart klart, og det samme gjelder egget. Vanlig dag på jobben, og som vanlig på mandager må noen faste rapporter lages, og kanskje man får bestille litt billetter til KRS for resten av måneden. Løpetur i kveld, ellers ingen planer. Ha en fin dag

God morgen fra Voss, sola skinner og Radøy er dagens mål!

Ha en fortreffelig dag alle sammen. :-D

Godmorgen fra Jylland. Om lidt går turen mod AAL, hvor SK1208 venter på at flyve os hjem til CPH. Endnu en tur i SAS' behagelige CRJ :)

Ellers tror jeg eftermiddagen skal bruges på at pleje en dårlig ryg og måske endda booke er par CPH-BKK billetter til en rejse i november/december på SAS kampagnen. 4995,- t/r er absolut rimeligt...

God morgen fra KRS.
Her sitter jeg og venter på SAS sin maskin til OSL. Deretter blir det et par dager til sjøs!

Ha en god uke, folks!

BF:cool2

God morgen fra Forus!

Ny uke og nye muligheter.

Blir en del småplukk, som møter, gjennomgang av tilbakemelding ifb. med en eventuell implementering av nytt progrm og masse annet småplukk.

Ha en fin dag forumister! :)

God formiddag! Mandag er en travel dag, mange løse tråder fra helga som må nøstes inn og registreres i Synergi. Lett snøvær i natt og strålende solskinn ute akkurat nå. De som har vinterferie får nyte dagen så får vi som er igjen på jobb holde fortet. Ha en fin dag forumister!

God formiddag fra Trondheim

Så var man tilbake etter 14 dagers herlig permisjon. Hadde ikke NOE lyst til å dra på jobb, men heller være hjemme sammen med junior.....:) :) :)

Men men, sånn er livet. Får heller begynne å se fram mot 10 uker pappaperm ;)

Her i Trondheim er det idag sol fra blå himmel og varmen kjennes faktisk :cool:
Ha en strålende dag folks :) :) :)

G'morgen fra Alpharetta .. deilig med fridag. En solid omgang CoreMOW er gjennomfoert med spasertur til og fra. Naa venter beloenningen - et varmt boblebad. :p

Ingenting paa progtammet idag - muligens en tur paa Fry's og isaafall en stopp paa den lokale Starbucks.

Ha en fortsatt glimrende dag, alle forumister!

Og noen facebookbilder fra Atlanta gjør at jeg tror jeg skal følge opp med recruiteren derfra til høsten!

Oppgaveskriving på programmet her. Skulle ønske jeg kunne si på høygir, men det går utrolig sakte fremover og motivasjonen skranter litt... Får vel gå på et vis.

Ha en god dag!

God morgen fra San Diego. Flott helg i Montana. Skal ikke se bort fra at man handler seg en tomt der oppe snart... ;)

Straks boarding til Chicagobyen og en uke reisefri!

Back