God mandag

God Påske til noen og til oss andre, hold ut! Vi har bare to arbeidsdager igjen før vi kan meske oss med påskeegg og påskebrygg og påskesnø og sånn på påskehytta. . .

Overskyet og litt regn i byen midt i Norge! Snart snøfritt håper jeg :)

E!

God Påske til noen og til oss andre, hold ut! Vi har bare to arbeidsdager igjen før vi kan meske oss med påskeegg og påskebrygg og påskesnø og sånn på påskehytta. . .

Hva med påskeøl,påskevin,påskebrennevin,påskebiff,påskesol,påskevarme,påskepalme,påskestrand,påskebad,påskefyllesyke,påskefly,påske30grader osv osv!

Er det feil?

BF:cool2

God kveld fra fra Pattaya. Her er dagens runde over, og nå står sløving på planen. I morgen går turen til Siam Plantation, med avreise kl. 06:15! Huff, etslit å ha ferie gitt!

God morgen fra Chicago.
Drittvaeret fortsetter, temperatur rundt 0 grader og litt snoe paa vinduet paa bilen i morges.

Eneste kontordag foer man er paa reise til St. Louis, dagstur i morgen og til Minneapolis paa onsdag med overnatting foer paaskeferien starter torsdags ettermiddag

Ha en fin uke

Her kan man sitte på terrassen og drikke vin - vår i Oslo!!!

Her kan man sitte på terrassen og drikke vin - vår i Oslo!!!

Nettopp.. Artig aa hoere paa amerikanere fra Chicago: "you're from Norway? You must be happy living in a warmer place" :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Kan med haanda paa hjertet si at de to verste vinterne jeg har hatt er de to siste siden jeg flytta hit..

Naar kjerringa er ferdig med mastern skal vi FLYTTE!

God ettermiddag fra Oslo - som EB sier - det er påske-/vårstemning i by'n. By-lunsjen ble inntatt utendørs i solveggen - helt nydelig! Så spørs det hvor lenge det varer (været altså).

Så spørs det hvor lenge det varer (været altså).

Jeg har planer om å sette på sommerdekkene enten torsdag eller fredag, så du kan banne på at det begynner å snø morgenen etter. :rolleyes:

Her på FedEx har ellers dagen gått greit unna.. Merker ikke helt at det er påskeuka enda, med et generelt normalt volum ut i dag.. Håper det kan bli litt roligere resten av uka..

Ønsker alle en god mandag (eller, det som er igjen av den..) :)

Nettopp.. Artig aa hoere paa amerikanere fra Chicago: "you're from Norway? You must be happy living in a warmer place" :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Kan med haanda paa hjertet si at de to verste vinterne jeg har hatt er de to siste siden jeg flytta hit..

Naar kjerringa er ferdig med mastern skal vi FLYTTE!

Hvis du er villig til jobbe for peanoetter, reise transcontinentalt med midtsete I US Airways... saa kan det bli en aapning I loepet av dagen I SFO...;-)

Hva med påskeøl,påskevin,påskebrennevin,påskebiff,påskesol,påskevarme,påskepalme,påskestrand,påskebad,påskefyllesyke,påskefly,påske30grader osv osv!

Er det feil?

BF:cool2

He he, ingenting er feil når det er påske :)
Virker faktisk som om man kan sette ordet påske- forran det meste også er det liksom helt ok! Gleder meg til min kjære kommer hjem, da blir det vel litt påskekos ^_^

Helt greit det også!!

E!

God aften fra Oslo - turen til Kvitfjell ble forsåvidt en farse etter at vertinnen presterte å kjøre Oslo-Kvitfjell via Fredrikstad, i tillegg til at vår "korte langrennstur" ble litt lenger, igjen pga manglende navigasjon - slik at den tok et par timer og vi tilbakela totalt nærmere 3 mil.

Godt å være i Oslo, så blir det vel Norefjell noen dager på slutten av påskeuken!

G'aften fra fergekaien i Seattle. Nydelig påskevær ved Snoqualmie Pass og det var Hawaii- og t-skjorter det gikk i idag ... Masse snø og flotte forhold i bakken.

Nå er vi trette og sultne og er klare for et bedre måltid på Treehouse Cafe på Bainbridge Island. Kanskje blir det en liten African Amber også ... :cool:

Via Kristiansand? :D

Det er min families hytte - og jeg kan ihvertfall veien(jeg kunne jo veien til Kvitfjell også - og ventet to og en halv time i Lillehammer på at vertinnen skulle "innhente reiseruten" der, og kjører sakte nok til at gjestene kan følge med!

Back