• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God mandag

Plutselig mandag og da er det kaffe og forum i kjøkkenbenken som gjelder på dette tidspunktet. Selv om det er deilig stille i byen når så mange har forlatt bydelen…så er det nok aktivitet på toppen av byen. Bring it on!

Morn fra havet.

Akkurat fått ryddet vekk nattens gode gjerning som var å steike vafler på to doble vaffeljern til x-antall personer. Gikk med ca 9 liter med vaffelrøre.

Helikopter rapporten er sendt og handover er så å si ferdigskrevet så da kan klokken bli 07 så er det på date med Agnes for dagen.
Ny vakt kl 19.

God morgen fra JW Marriott Khao Lak, Thailand (dvs for formiddag her). Noen småskyer på himmelen og temperatur på 33 samt rundt 30 i havet. Rusler straks bort til spa avdelingen for dagens behandling.

God morgen fra Lech. Litt dårlig sikt her i dag, men vi får komme oss ut i bakken etter frokost for det. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. 2 ukers sykemelding er elegant kastet og tok heisen i stedenfor 9 etasjer trapp i dag. Deilig å se høy reiseaktivitet her i dag også, blir bittelitt misunnelig.. Her blir det muligens hyttekontor fra onsdag eller torsdag så ikke de to arvingene som ikke er på fjellet allerede klikker.

God mandag fra Bratislava. Denne byen blir jeg bare mer og mer forelska i, men i dag blir det hjemreise med Wizzair. Det er litt forsinkelse hos Wizzair i dag og (flyet kom litt forsinka ut fra Bratislava til Alicante), men det er nå langt mindre enn det var på fredagen. Uansett så er Bratislava ganske liten flyplass som sagt pga nærheten til VIE. Om man ser bort fra Vatikanstaten er jo Wien og Bratislava de to europeiske hovedstedene som ligger nærmest. Fikk jo til og med prøvd trikken i går og, ikke verst bare det. Uansett så syne jeg Wizzair er langt bedre enn Ryanair om man først skal fly LCC. Det er litt gøy med Airbus 321 og så har de jo et inflightmagasin som har litt innhold utover menyen. Men synes nå boardingprosessen er langt mer byrårkatisk enn hos feks SAS, de sjekker feks ID på alle pax. Uansett så blir det nå en Bolt herfra i 1130 tiden, regner jo ikke med at det koster mer enn 8 euro, prisnivået her er jo hyggeligere enn det er i Polen jo! Slovakerne er glade i gasspedalen, så det tar nok neppe mye tid før man kommer til flyplassen.

Last edited:
God morgen fra Lillestrøm. Ble ikke noe kontor i dag. Trenger en ekstra dag for å bli frisk. 11 timer søvn hjalp riktignok men ikke helt.

Får ut og gå en tur senere. Skritt som ikke er fra en restaurant til en annen for å bestille Aperol kan nok også være greit.

Ha en best mandag!

God mandag fra gjemmekontoret.
Bilen på verksted i dag, men kan hentes nå. De fant ikke noen feil.... Lite tillitsvekkende. Det er sannelig ikke rart at jeg drikker....

God formiddag fra kontoret på Forus. Feilsøk og supportoppgaver i kombinasjon med å støtte nye kollegaer kan være vel så interessant som det å kjøpe inn varer. Men neste gang jeg skal sette på en ny runde med kaffe må jeg ha mer pulver i, for denne var vassen...

God morgen fra gamlebyen i Santo Domingo. Fin tur med Air Europa i går. Solid produkt. Nå blir det en tur på treningssenteret før frokost og så blir det litt sightseeing. Ha en bra dag.

Back