God mandag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra LA. Har akkurat betalt 80kr for et glass “gratis” vin. Sånn går det når en ikke tenker på tax pluss pluss. Muligens mer vin i glasset her enn hjemme, men det koster altså 300kr for pino noir her borte nå. Nå er det snart lov å sove her. Skal forflytte oss til Santa Monica i løpet av ettermidsagen. Håper på litt bassengtemperatur før den tid.

Nyt dagen der hjemme.

Glad mandag. Snart er hjemmekontoret åpnet og uken kan begynne. Blir forhåpentligvis en litt roligere uke både på jobb og i trafikken med så mange på høstferie. Mandagen byr ellers på et tannlegebesøk og en treningsøkt…sånn er livet:-)

God morgen fra hula i Bergen, da går tredje natten mot slutt. Første del av dagen blir det soving, deretter blir det fotmarsj opp til opphavet hvor det skal spises middag, får i kål er det som står på menyen.
En vakt til venter i morgen før en skal hjem til SVG.

Ha en glitters mandag :)

God morgen fra Hvalstad. Her venter vi på at barnehagen skal åpne, før det blir litt ufrivillig hjemmekontor, mens jeg venter på det skal komme en reperatør til garasjeporten jeg rimelig uelegant klart kjøre i stykker i helgen. Ha en fin dag

God morgen fra toget innover mot Lysaker. Litt mindre belegg i dag, sikkert pga høstferie.

Ønsker alle en flott dag, enten du har hel, halv, eller ingen garasjeport.

Last edited:
God morgen fra Kongsberg. Her starter dagen med litt rutinemessige blodprøvetaking. Formen kjennes fin ut så forhåpentligvis er prøvene også bra. Ellers blir det en tur til Drammen i dag for å delta på et møte for meritterte undervisere ved USN.

Gjeeesp fra syden. I dag blir det mye avslapping på huset tenker jeg da Dragen har dratt på seg noen Teams-møter. Spennende og se om hun holder karrierekvinne-masken etter noen stive mimosaer. I går var det tidlig middag nede i turistfelle-havna og deilige timer med iskald rødvin og god-prat.

Det ble litt drama da en firfisle løp rundt på veggene til rommet hos en av arvingene, men takker være litt promille så fikk far heltestatus da han bar vesenet ut (firfislen ikke Dragen)

I kveld pattegris!!!

IMG_8726.jpeg

Man bør aldri bære en gekko ut. Da jeg bodde på Hawaii hadde jeg en gekko som bodde i hybelen. Husk det de lever av er insekter og det er jo greit å bli kvitt.Faktisk lever mange slike dyr nokså tett på folk. Godt mulig jeg er litt spesiell der, men jeg synes nå sånne dyr er litt søte jeg da.

Jaja uansett god mandag - her er det straks en treningsøkt også får vi se hva dagen ellers bringer. Ha en fin dag.

Last edited:
G’morgen! Her skal man forflytte seg til Syden, dog per bil og ikke fly.. Litt enklere med tre bikkjer. Blir litt last også, ja ..
Velvel, så lenge vi kommer oss helskinnet gjennom Atlanta blir resten plankekjøring. ;)

God kvelden frå skikkeleg syden(?), Antibes. Turen med EasyJet frå AMS i går gjekk fint. Pre-boarding er jo ein ting, men ser ein vekk frå det var det bra. Overraskande lite problem å sitte trangt eit par timar. Trur eg tolte det betre enn fyren bak meg som stadig rista i setet...

Det vart litt snag då eg prøvde å ta ein Bolt frå NCE istadenfor tog + å gå litt, eller vanleg taxi. Lønte seg verken i pengar eller tid. Full dag med prat om innmaten i små ting som går mykje fortare og høgare enn fly i dag. Tenkjer eg skal få lagt inn litt sjå-seg-rundt i morgon tidleg.

Back