God mandag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen,
Her er brødet ferdig i ovnen og jeg har allerede rukket å sette meg inn i endel jobbtrøbbel. Blir hjemmekontorering i dag da jeg trodde shappa ville stenge ned pga Covid, men fra i morgen av blir det bortekontor for min del.

Høres ut til at resten av huset er i ferd med å våkne opp. Satser på en joggetur når det blir lyst før arbeidsdagen fortsetter.

Så skal det også testes litt ribbekunnskaper for middag. Siden det ikke er juleaften er det jo til og med lov å lage den god med hvitløk.

Nyt dagen!

God morgen fra Ruters grå. Legger merke til bedre plass på t-banen så her tok jeg meg friheten til å droppe munnbindet. Tror det å sende folk på hjemmekontor hjelper en del på trøkket. Munnbind løper jeg uansett rundt med resten av arbeidsdagen så der jeg kan slippe så dropper jeg det

Ha en fin dag!

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Kongsberg.

I dag skal jeg inn til Oslo og et førjulsopphold på Rikshospitalet. Slik det ser ut nå blir jeg der til torsdag i allefall. Det skal gjøres litt flere undersøkelser før legene trekker en konklusjon på veien videre. Aldri noe morsomt med innleggelsene på Riksen, men jeg vet jeg blir tatt svært godt vare på der inne og er i de beste hender så det skal gå fint.

Det blir togkjøring for å komme seg til Riksen. Siden Go Ahead ikke har noen tider som passer så blir det VY sitt 75 sett innover i dag.

God morgen fra kontoret.. Tilbake fra en deilig 2k svømmetur og merkbart mindre kø. Syter som vanlig over unormalt tett kalender jobb og privat (mest privat egentlig) og tenker 70% av tiden på om vi drar til Dubai om 15 dag er eller ikke...

Om julaften blir på stranden med en iskald Peroni eller med Svigers på godset er to temmelig forskjellige verdener..

Last edited:
God morgen fra Lysaker! Det gikk greit å sykle ned til stasjonen i dag. Piggdekkene på sykkelen sitter fortsatt klistret til snøsålen på veien. Toget var også behagelig med god plass og ingen behov for munnbind. Jeg hadde det klart om det ble fullt, men med en hel 6-seter for meg selv, så var det mulig å holde god avstand.

Det blir nok jeg som skal styre showet på hjemmebane i dag, da konemor skal ha eksamen på Universitetet i morgen. Ønsker alle en god dag, både med og uten eksamensnerver!

God morgen fra Forus. Godt i gang med arbeidsuken som blir en tre-dagers hvis alt går etter planen. Foreløpig er det kaffe i koppen og kontroll på mailboksen. Så får vi se hva resten av dagen bringer. Ha en fin en!

God morgen fra Måløy. God hotellfrokost i sengen nå og store deler av dagen fri, livet er slettes ikke verst. Knall middag på `Havfruene i går.

Morn fra 6968-området.

Siste dagen i dag. Bare å fullføre dagens program så hopper jeg i bilen og kjører hjem i mørket når de andre ser på nyhetene.

At USA har forandret testkravet for innreise var ikke med i min logistikk plan. Får bare se hva som skjer de neste dagene.

FQTV

God formiddag fra 0970
Hjemmekontoret er dradd i gang for noen timer siden, og en ny luke i klanderen er åpnet.

Vi trenger noen lyspunkter nå, da det kjennes som alt det gode mange har gledet seg til de neste to ukene, som normalt sett er rimelig travle, nå står i spill.

Forkjølelsen er over, og det er bare å koke nytt tevann, tror jeg.

I ettermiddag skal jeg visstnok passe katten til en nabo som flytter i dag, i noen timer før den får et nytt hjem.

Mornings fra Asker. Ferdig med 2 av 3 Teamsmøter i dag og gått nærmest i ett siden barnehageleveringen, så er allerede svett i ørene og drittlei Teams. Det lukter kontordag i morgen. Siden barn skal kjøres på trening, så er det en god unnskyldning for å legge inne en økt selv mellom levering og henting der.

God mandag fra et svina kaldt Stavanger og SVG.
Her er halve terminalen evakuert og en står å venter på å kunne entre security check.
Tre dager jobb står for tur.
Ha en fin en :)

God formiddag fra Skaun!

Skulle vært i Oslo nå, men en liten forkjølelse gjør at jeg holder meg hjemme og ser an om jeg kan fly ned i morgen i stedet.

To covidtester tatt, begge negative, så er nok bare sesongsnufs.

Varm te på vei, og da må man selvsagt ha hjemmebakte rosinboller med julebrunost til :)

Kim

G’moorgen! Siste fridag før det braker løs med en seksdagers økt. Grått og trist med stor fare for regn, så løvet får være i fred i til det tørker opp. Setter meg på terassen med Kindle’n isteden, tenker jeg.

Litt kontorarbeide for svigerbeistet må unnagjøres, men bortsett fra det bør dagen kunne bli rolig.

God ettermiddag fra kontoret,

Forsøker i det lengste å holde seg unna hjemmekontor. Setter pris på skillet, selv om det blir endel hjemme konorering sånn på kvelder og helger, men det er et skille....

Sitter og vurderer om man skal la nissen arrangere en liten presang. Oppdatering av bilens ytelse fra 408 til 476 hester. Fullstendig undødvendig, men det er jo litt artig å tøyse med de som har orntli bil på E6

Ellers så får en håpe rekruteringen i sjappa går kjapt, siden jeg blir sittende alene fra 1.januar. Og det er ikke noe jeg er så veldig happy med. Det fine er at jeg står ennå en smule sterkere i årets lønnsforhandling.

jaja, det ryktes om at det søtgrøt dagene i dag, så da blir det grøt til middag. Helt greit at det er noe kjapt og enkelt,

Happy monday

S

God ettermiddag fra Forus,
Stille og rolig start på uka, godt å få tid til prosjekt avslutning og skrevet "Lesson learn" for bruk i kommende prosjekt.
Det merkes at 1/4 har tatt hjemmekontor idag.
Ellers en sjelden anledning til å lese over innlegg på Forumet etter igjen travle år.
Ha en fortsatt fin dag.

Sitter og vurderer om man skal la nissen arrangere en liten presang. Oppdatering av bilens ytelse fra 408 til 476 hester. Fullstendig undødvendig, men det er jo litt artig å tøyse med de som har orntli bil på E6

S

Mmmm.. disse deilige tallene indikerer en V8 fra Bayern?

Mmmm.. disse deilige tallene indikerer en V8 fra Bayern?

Nope, Chinese Volvo aka Polestar. De kom akkurat med en upgrade hvor man kan kjøpe til litt mer effekt. Fullstendig undøvendig, og finnes ikke et snev av fornuft i oppgraderingen, men mye vil ha mer..... og ren morro for barnet i meg :colgate:

God morgen fra Los Angeles (90045 området). Ny dag nye muligheter :)
Det er skremmende med den utviklingen som er i den Corona dritten. Flere og flere land strammer inn.

Ha en fantastisk dag hvor du en nå er! :)

God ettermiddag fra heimen i vinter og kulde.

Hjemme fra ville vesten, og ser ut som jeg kom meg hjemover i tide før det dukker opp nye krav til testinger og restriksjoner m.v. ifht transitt forskjellige steder. Det var nok eneste og siste turen utaskjærs i 2021 ser det ut som. Artig å være på farten igjen, men blir ikke helt godt stemning når man må passe på papirarbeid og tester som må gjøres i tide, og man også vet at en test plutselig kan slå ut positivt før avreise og velte hele lasset.

Ha en strålende uke, med eller uten innreisepapirer og PCRtester

Back