God mandag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Sandnes. Tenk å våkne tidlig på en fri-mandag. Makan! Vel vel. Planen er egentlig å daffe en god del, og kanskje gjøre noe hjemme. Men det nest viktigste er at vi skal levere fra oss nøkler til hula vi har leid. Og det viktigste er at vi har en avtale om å hente den nye kjerra jeg har kjøpt. Ha en fin dag forumister!

Morn fra Kolsås. Her våkner man ikke før alarmen i det minste. Rullegardiner som åpner seg automatisk som en del av alarmen har liten effekt når det nå nesten 1t senere fortsatt er like mørkt ute. Resten av oppvåkningen får en halv kanne Evergood ta seg av tror jeg

God morgen fra hjemmekontoret. Barn er levert, og bilen like så for en liten garantifix. En løpetur er gjennomført, og dagens første Teamsmøte. Da rekker jeg akkurat lage med en espresso før neste. Ha en fin dag

God iskald mandag fra Oslo. Er visst store problemer på varmeanlegget her så varmtvann og varme er ute av drift og uvisst når det kommer på plass.Var bra jeg sjekka Facebook før jeg stod opp, så jeg slapp kalddusj. Skal uansett ikke møte noen folk så regner med at gårsdagens dusj holder i dag. Følger en forelesing via Zoom. Men må nok vurdere å forflytte meg et annet sted om dette vedvarer, for dette er iskald moro.

Last edited:
God formiddag. Hjemmekontor på meg denne uka så det blir sosialisering med kolleger via Teams og mail. Snødrev ute. Lurer på hvor lenge den blir liggende siden det ikke er gått tele i bakken enda. Uansett så lyser det fint opp når det er hvitt på bakken. Ha en fin mandag alle sammen.

Makan fra bortekontoret. Var tungt å våkne til dunkingen fra byggearbeidene utenfor soverommet i dag altså. Det er en brutal måte å snu døgnet på etter helgen.

Men jeg har fått hevnet meg litt på verden med å kjefte litt på en elektriker som installerer noe crap i sameiet vårt. Litt glede skal man da ha av å være den lokale "Narvestad".

Elefanten har gått inn på nabokontoret og kjefter på grisen

Ha en fin en

Men jeg har fått hevnet meg litt på verden med å kjefte litt på en elektriker som installerer noe crap i sameiet vårt. Litt glede skal man da ha av å være den lokale "Narvestad".

Kanskje du som bestilte nevnte elektriker?

Her i borettslaget skal det monteres nytt porttelefonanlegg denne uka. Firmaet som skal gjøre jobben har samme logo som på bilen til naboen over gangen. Og han er også i styret, så jeg mistenker at han fort kan ha "bestilt seg selv".
Skal minne han på det om han begynner å kjefte på seg selv.

God mandag fra bortekontoret. Her har man nesten noe som kanskje kan minne om kontroll.

Ha en god en :)

Glad mandag - snart fææærdig med november!!!! Lunsj ved juletreet og har allerede gått 5 kilometer i stuene - for ute er det grått og stusselig. Prøver oss på en hvit mandag...så får vi se om det innebærer Farris eller hvitvin.

Kanskje du som bestilte nevnte elektriker?

Her i borettslaget skal det monteres nytt porttelefonanlegg denne uka. Firmaet som skal gjøre jobben har samme logo som på bilen til naboen over gangen. Og han er også i styret, så jeg mistenker at han fort kan ha "bestilt seg selv".
Skal minne han på det om han begynner å kjefte på seg selv.

God mandag fra bortekontoret. Her har man nesten noe som kanskje kan minne om kontroll.

Ha en god en :)

Det høres ut som en klassiker av et borettslagstyre :)

Nei, heldigvis var det ikke meg som bestilte. Men det er åpenbart min jobb å kjefte når de ikke gjør som avtalt. Det er jo litt koselig.

Hauhau ... her suser vinden rundt hushjørnene og temperaturmåleren er i fritt fall. Sne får vi neppe, men de truer med noen fnugg i morgen tidlig.

Blir godt å få pleiersken tilbake etter helgen, kjennner jeg ...

Frokost er unnagjort, bikkjene er luftet .. Neste aktivitet blir nok en etterfrokostlur ....

Back