Klokka bekka vist mandag og ny uke for ca 2 timer siden, ingen ting på programmet før tidligst fredag men fy flate for ei helg
Endelig er jeg blitt medlem klubben for de med mer enn 100 flyvninger. Hadde du sagt til meg 7. oktober 2010 at min 100. flyvning blir i et Canadisk bygget Irsk registrert fly med Skandinavisk livery og første flyvning med passasjerer så ville jeg ledd av deg
Ingen nevnt, ingen glemt, takk til alle som har bidratt til at det har blitt ei super helg. Jo forresten jeg gjør et unntak å nevner en fyr, jeg føler ikke jeg flyr så mye men artig at fyrn ved gaten når jeg dro til Stavanger kjente meg igjen når jeg var kommet tilbake å gikk forbi han på vei til Trondheims flyet, han lurte på om turen var fin og jeg sa selvfølgelig ja. Men av alle mulige små forsinkelser så tror jeg at jeg har opplevd en av det uvanlige slaget i løpet av helga; EI-FPH ble 15 min forsinka fordi betalingsterminalene manglet. Nå er tiden i god stolen over, nå skal det lastes opp bilder på nett før senga kanskje om en time.