God siste mandag i oktober

Ruby

Tomleskolt
Medlem
Hoy morgen fra hula i Bergen hvor 3 netter er tilbrakt. Ute har det vert av det gode slaget, vått som rakker`n, men det ser noe bedre ut for øyeblikket. Er nå inne i de siste timer, så blir det hand-over og kursen settes mot Flesland hvor bolaget står for turen til Stavanger. Håper på at jeg ikke sovner på gate, har gjort det en gang før og da våknet jeg brått til siste utkall....
Ha en nydelig mandag :D

God morgen fra Ris. Hjemmekontoret er åpnet og Nespresso nr 2 på vei ut av koppen og inn i kroppen. Tur til tannlegen i formiddag - men da kan jeg få gått dagens skritt og vel så det. I kveld skal kofferten pakkes - ny tur med SAAB i morgen. Ha en bra start på uken!

Mornings fra Hvalstad stasjon. Da er vi kommet oss nærmere vintertid enn sommertid, men vi hadde for det ganske god tid i morges. L1 er 3 minutter forsinket, men har god buffer til første møtet. Ha en fin dag

God morgen fra Yesheim !

Ny dag erindrer, kaffekoppen (italiensk den og EB) fylles opp for andre gang, og dagen skal nytes i ro og mak, helt frem til jeg må dykke ned i garasjen og rydde litt før asfaltering av underlaget i morgen.

Men det skal da vel gå det og :)

Ha en strålende dag forumister !

God morgen fra Gaustad. Her har man sovet så det suser i natt og er klar for kreativ dag på kontoret. Det blir sånn circa ekstra best.

Først - enda mer kaffe.

Ha en fjong dag

Hu hei hvor tiden flyr ..

Fint på terassen i dag. Fin temperatur og godt selskap. Og god musikk på headset’et. En kopp kaffe til, så snakker vi perfekt.

Mandag er fridag. Må hente mer ‘sukkertøy’ til svigrrbeistet. Ellers er dagen relativt blank. Peace on!

Hei fra Forus. Tilbake på jobb etter en ukes "staycation". Mailboksen er under kontroll og diverse e-læringsgreier er unnagjort. Satser på at resten av arbeidsdagen blir smooth sailing. Ha en fin en!

Back