• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag

Hypern

ScanFlyer Rusty
Da var det mandag og man er oppe på en ukristelig tid for å fly. 0835 til ARN venter før man flyr til Dublin. Sov ikke så veldig godt så overtrøtt er man. Hele målet med turen er å få SAS segmenter. Men slapper av litt til. Ser ingen grunn til å haste avgårde riktig enda. Reiser jo bare med håndbagasje seff.

Klar for ny måned, ny uke og ny dag. Starter dagen på bryggekontoret før det også blir noen eksterne møter i sentrum. Ha en bra mandag du også!

Mornings fra Sandaker. Hadde det ikke vært for en gjenstridig forkjølelse så hadde den jo kanskje vært god også. Litt bygging med duplo på morgenkvisten før arvingen skal leveres i barnehagen og Prærien kaller. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo nord - stedet hvor GUD la igjen den kalde luften - nok en morgen med sur trekk og minus 4 grader. Hadde det ikke vært for den sure vinden - så hadde dagen vært reddet.

Planlegger noen flere turer denne våren - ser at JetTime og Cimber flyr en del av rutenettet til SAS med SKxx rutenr: så jeg regner med at det blir Eurobonus poeng/tur ved at SAS bruker disse selskapene å fly for dem, eller hva ???

Jan

I dag er det faktisk en god morgen! SK236 ble kansellert og siden jeg fikk beskjed i går kveld kunne jeg sove et time lenger i morges. I tillegg så jeg en kar som sneik i køen for sikkerhetskontrollen for noen uker siden. Han fikk enten ikke plass på flyet eller ble flyttet fra Pluss til bak ved dassen. Karma is indeed a bitch..

Go' mandag!

Morn fra Sola hvor en er i gang med første kaffe kopp. Nå er det full skjerpings, for nå starter slankeprosjekt nr 1 - 2016
Ellers blir det standard kontordag i dag.

Ha en fin en :-)

God morgen fra Forus,
Fortsatt noe vinterlig her over i sørvest. Sludd , snø og regn om hverandre i morgentimene.
Dagen har en god start , det blir nok å gjøre ut over dagen.
I kveld er det samling med gutta til slides kveld og annet.
Ha en fin dag folkens.

God dag fra Værnes, sitter på spotterrampa å venter på en 767-300 fra Omni.... Kommer med noen amerikanske soldater :-) Noen som vet hvorfor Omni ikke vises på flightradar??

Planlegger noen flere turer denne våren - ser at JetTime og Cimber flyr en del av rutenettet til SAS med SKxx rutenr: så jeg regner med at det blir Eurobonus poeng/tur ved at SAS bruker disse selskapene å fly for dem, eller hva ???

Jan

Det er som en helt normal SAS flight å regne. :) Jeg fløy Air Nostrum i SAS' regi lørdag....

Riktig god ettermiddag fra Trondheim
Her er man på jobb og sliter med noe krøll i regnskapene, men månedsresultat er over all forventning , så da vanker det forhåpentligvis en fet bonus :p :)

Ha en fortreffelig dag :D :D

God ettermiddag fra SVG. Dagen startet i NATCON-simulatoren, men nå starter min første økt i Widerøe. :)

God dag frå heimen. Første dag på jobb etter sykmelding, greit det, hadde det ikke vært fordi man sov bare 3-4 timer før dagens dont. Høydepunktet i dag er ny kantine, riktignok må man ut av av bygget, men godet tilbud. Nå skal det slappes av på sofaen resten av dagen. Ha en fin-fin mandag, med eller uten sofa!

Grompf fra hjemmefra. Var brå overgang å gå fra sol og strand til vind og snø.

Oppsiden... drar til syden i morra ettermiddag

Nedsiden... ett døgn hjemme mellom to ukesturer er hektisk

Ha en brillefin aften

Back