• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Ja, da var det en ny uke gitt. Blir nok ikke til at jeg kan klare helt å holde fokus i dag, da man fikk valper i huset i går, og aller helst skulle man heller vært hjemme sammen med kjerringa og passet på bikkje og valper.

Men sånn går nu dagan, man kan ikke få i pose og sekk.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen. Frokosten inntatt og det er på tide å komme meg på jobb. Ser ut som jeg må et pit-stopp innom Prærien for et møte på vei hjem. For første gang på noe sånn som tre år skal jeg på kamp på Ullevål i kveld. Satser på at landbrukslandslaget som kommer på besøk blir sendt hjem i skam. Ha en fin dag

God morgen fra kantina på ARN.

Venter på at man skal komme videre til TXL om en times tid.

Nye møbler i kantina er vel å bra, men ett merkelig valg av type møbler spør du meg.

Men nok om det, ha en fortreffelig dag

God morgen ja,
Flott med ny ukestart. Her ligger interessante oppgaver i kø.
Det klør i fingrene og tastaturet er allerede i ferd med å gå varmt!
Finværet fra i går forsvant over natten. Det er å håpe på at sommeren kommer tilbake om ikke så lenge.
Ha en fin dag folkens.

God formiddag fra Trondheim
Nydelig å starte dagen med å kjøre på jobb med motorsykkel, deilig temperatur og lite trafikk.

Ha en alldeles strålende dag :) :) :)

God dag fra Gamle Oslo. Her er man våknet opp til en uke med bare turnusfri og avspasering. Det blir bare å småpakke litt før DY tar meg til Køln i morgen. Så blir det Aachen og Køln til søndag. Ifølge wetter.de kan det forventes opp mot 30 grader. :drink Den avblåste streiken var en god nyhet, for nå kunne jeg ordne litt om på hotellbooknigen og satse på et bedre hotell til en lavere pris.

God mandag!

Last edited:
Mornings fra Flybussekspressen!
Nice og F1 i Monaco straks innen rekkevidde.
Fri til 5. juni. Avspasering er fine greier.
Ha en knakende fin en folkens!

Mornings fra kantina i MUC. Straks tilbake til Norge med SAS. Håper på ledig midtsete og duggfrisk kyllingsalat. Nammenam etc. Denne karen er nemlig sliten.

Ha en fjong dag, folkens.

G'moorgen !! Med fruen i Charlotte og guttungen skolefri, ble det zzzzzovemorgen her i GA Nord. Det gjorde godt. Nå frokost, og etterhvert blir det å ta en bil ned til Norcross for utskifting av frontrute, som fikk seg en steinsprut forleden, 359 daler var bedre enn forventet. Sist jeg måtte gjøre dette kostet det 1000. Men Toyota-ruter er tydeligvis billigere enn Jeep.

Ha en framifrå uke .. !!

God morgen fra LGA i overkant tidlig ute, men iallefall ferdig innsjekket til LAS via DFW :)

God SF morgen, siste dag på denne helgeturen. Plottet inn min favorittfrokost, Dennys Ultimate Skillett. God utsikt fra vår favoritt location Hilton Chinatown, de kaller den Financial District. Avgang 0800 i morgen tidlig... Men en tur med "trikken" også:)

God ettermiddag fra SK4676 på vei hjem fra Alc til Osl. Stappfullt fly, ingen ledige midtseter...og da jeg ble spurt om å flytte fra sete 2a til 3e sa jeg nei! Et lite anfall av pur egoisme. Ikke ta fra meg vindusplassen min!! Nå annonseres pastasalat med kylling. Får minne meg selv på at jeg har bil stående på Gardermoen...

God ettermiddag fra London.. Litt å henge fingrene i idag før jeg drar til Oslo imorgen og blir til torsdag.

Ha en dag fin som få!

Last edited:
Hei og hå fra OSL. I dag slengte de faktisk opp et Priority Boarding-skilt og holdte igjen pax uten plus, EBD eller EBG. Gøy hvis de fortsetter med å håndheve det strengt fremover. Tur over fjellet til BGO, så WF til Sogndal.
Ha en fin kveld!

Last edited:
Hei og hå fra OSL. I dag slengte de faktisk opp et Priority Boarding-skilt og holdte igjen pax uten plus, EDB eller EBG. Gøy hvis de fortsetter med å håndheve det strengt fremover. Tur over fjellet til BGO, så WF til Sogndal.
Ha en fin kveld!

Det gjorde de på Osl i går morges også, på SK til Alc. I tillegg til skilt, en automatstemme som ba Plus, EBG og EBD TREDE fram...
Ingen Priority Boarding i Alc i dag derimot.

Hei og hå fra OSL. I dag slengte de faktisk opp et Priority Boarding-skilt og holdte igjen pax uten plus, EDB eller EBG. Gøy hvis de fortsetter med å håndheve det strengt fremover. Tur over fjellet til BGO, så WF til Sogndal.
Ha en fin kveld!

Det gjorde de på Osl i går morges også, på SK til Alc. I tillegg til skilt, en automatstemme som ba Plus, EBG og EBD TREDE fram...
Ingen Priority Boarding i Alc i dag derimot.

Back