• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God måndag...

Grynt fra Berger. tilbake i strilefsa og havreskjorta. Foreløpig rolig start på dagen, så får vi se hvordan det går med første dag med ATR-ops. Kan bli artig.

Ha en bedre mandag :)

Lykke til!

God morgen fra Stavanger. 14 dager til ferie! Først to kveldsvakter som står for tur!

Re: God måndag...

God dag fra Oslo. Siden man stikker på slik ferie inatt/imorgen tidlig så blir det de vanlige forberedelsene, med lading av duppeditter og pakking. Må også bestemme meg for hvilken reiserute jeg vil prøve på, hvor det hjelper stort at det ikke er så mange andre som har bestemt seg for å ta samme reiserute. :P

God måndag...

G'ettermiddag fra Trondheim.
Trøbbel med bagasjeanlegget på OSL=nada bagasje på TRD :-( Men sånn kan det gå. Jeg venter til opphavet til SAS har fått den hit. Ha ein framifrå dag :-)

God mandag morgen her i vest (øst i US). 28 herlige grader, og sola titter nå fram etter en helsikes thunderstorm som varte store deler av natten. Et fantastisk fyrverkeri fra naturens side. Bare synd at alt som var satt under tak er søkkvått fordi vinden stod rett inn fra sørvest... Nå blir det båtvask og bad før man finner på noe annet i påvente av at konemor skal komme nedover.

Ta-da!

Mandag i Chicago også... Etter en jobbhelg i DC med livlige diskusjoner, er man tilbake og klar for 2 dager med jobbing før den største langhelgen i USA bortsett fra Thankgsgiving venter på onsdag. Man hopper da tilbake til DC for en langhelg med Gary Leff, Ed Pizza med familie. Ser for meg det kan bli bra.

Go mandag fra Sarpsborg.
Mekke, mekke, male hus osv....bra jeg snart skal tilbake til Thailand. Bare kjedelig å ha ferie i Norge :p.
Fint at Thai har super salg på domestic nå, t/r reiser ble booket for nkr 200.- så da ble det en tur til svigerfar i September.
Ha en bedre mandag :)

Back