• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Oslo. Her er påmelding til MD MegaDO i gang, og jeg er klar for å dra på jobb. Regnvær ute, og siden jeg skal spille sesongens første fotballkamp i dag synes jeg det snart kan gi seg. Ha en fin dag

Morn fra Københavngata et sted, MegaDO i september er fikset - kunne uka ha startet bedre? :D Apporos bra uker, det er jo for pokker fredag allerede imorgen før den ordinære fredagen på fredag!

Til lørdag er det jo også Tom Waits løp.., får legge meg i litt hardtrening innen da!

Ha en fin dag :)

God morgen fra Grefsenveien, snart boarding av en eller annen trikk som skal frakte meg ned til Oslo sentrum. Godt å se MegaDO-interessen er høy før klokken 07:30 en mandags morgen. :)

Dette kommer til å bli så ekstremt bra. Stolt også over at det er dette miljøet som er initiativtaker, og ingen andre... ;)

God morgen Oslo!

Regnet ligger tungt over Slottsparken og det frister lite å forlate leiligheten... Heldigvis tar det bare syv-åtte minutter å rusle ned på kontoret på Tinghuset.

Påmelding i boks for MD DO! SM DO var jo helt rått - så kan jo ikke la dette passere...

Ja... god morgen da.

Påmelding til MDDO er sendt. I kveld blir det å se på Springsteen, og da blir det vel en ørliten Bruce&Øl i forkant. Samling ved Oslo S.

Ha så det holder!

God morgen fra politistasjonen. Sitter her og blomstrer i vente av å få søkt nytt pass. Det blir det tredje på under 4 år.

God morgen fra det Sørlandske.
Mye regn kom i natt, men nå klarner det opp her og solen titter såvidt frem.
Kontoret er inntatt, så man skal nok få dagen til å gå.
Ellers står dekkskift og styremøte i borettslaget på programmet i dag.
Utover det intet nytt å melde!

BF:cool2

God mandag fra Hvam. Passe digg følelse å ikke skulle på jobb i dag, kjenner jeg. Nå tenker jeg det blir å fyre opp et par egg, litt død gris, og fyre i gang et par nye episoder av Cheers.

Avreise Oslo etter hvert for å etterhvert ende opp i den såkalte "gymsalen" der hvoor de var flyplass før. Har hørt mye dritt om stedet som konsertarena, men de har hvertfall tak over, som jeg tror kan være en fordel i dag.

God mandag ønskes :)

God formiddag fra ruinparken i gamlebyen ! Puh, endelig godt jeg sjekket forumet før lunsj, påmelding MD-80 DO i boks ;) Gleder meg!!

Ha en god dag der du er !

MegaDo må nok vente for min del. Ruger på en 14 dagers til California i oktober. Og med min studentøkonomi så må det prioriteres dessverre.

Blarp blarp fra Bryne. Helgas febertokter og generelt blarp har ikke sluppet taket helt. Så det ble "hjemmekontor" i dag også. Og dagens avtale hos blodbanken var det bare å kansellere.

Så her fortsetter det med hostesaft og sannsynligvis en film eller to.

God morgen fra politistasjonen. Sitter her og blomstrer i vente av å få søkt nytt pass. Det blir det tredje på under 4 år.

Hvor lang tid tok det? Tok 1.5 timer på fredag for meg. Men for meg var det 10 år siden sist :-)

Hehe, bare et lite råd: Forny for all del ikke passet fradag 10. mai, det er den travleste dagen i året på passkontoret.

Back