• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Kaupanger. Her skinner faktisk solen nå morgentimene. Etter frokos blir det å komme seg videre. Urnes stavkirke, Sognefjellet samt et par omveier, står på programmet før vi ender opp på Spiterstulen i ettermiddag. Ha en fin dag

God morgen fra Tananger

Her har alle sluser vært åpne i natt og i morgentimene (selv om det er opphold akkurat nå), så nå er sommeren over :p

På jobb så er man i undertall i forhold til alt som skal gjøres, så det blir hektisk denne uken også...
Gulerota mi er turen jeg skal ut på om nesten 2 uker :up:

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra hovedstaden.

Ser fram til noen rolige uker nå som de fleste på kontoret har tatt ferie.

Midlertidig ny bil skal hentes på torsdag, blir stas :)

Ha en fin uke alle sammen!

Morn morn fra Forus. Tredje uka på rad jeg står opp tidlig for å gå på jobb. Ikke vanlig for en turnusarbeider som meg. Men sånn går det når feriekabalen må på plass. Har riktignok bare to dager med tidligvakt før det blir to kveldsvakter senere i uka. Ser frem til å ta en liten luftetur til helga...

God morgen fra King George Palace, Athen... Nok en frokost fra terrassen mot Acropolis... Tredje år på rad på dette hotellet.. Full frokost med noen glass med "champis" og et par mageregulerendd gresk schnaps. Weather.com og Accuweather melder 41 i dag. Tviler litt på tallet. To siste dager melder de 33 med mye vind. Ha en god uke forumister:drink:drink

Mandag morgen her i Kristiansand også!
Lettskyet pent vær og 16 grader. Jommen sa jeg sommer!!
Hva skjedde egentlig med den globale oppvarmingen?

Har vært på legekontoret her til morgenen og fått målt CRP igjen, og den er heldigvis halvert siden torsdag, så da går det iallfall riktig vei. Er lei av å være syk nå om sommeren.

Ingen andre planer enn å spise piller og komme igjennom denne dagen også.......

BF:spin

You and me both, Biz!
Er syk på åttende dagen, oppegående om ikke annet, men begynner bli lei av å hoste på seg hodepine og høres ut som ET.
Kjempekjekt å bruke ferien på å spise paracet å drikke hostesaft...

God mandags morgen!

Her i Sarpsborg er vi i full gang med å pakke til Kreta som vi reiser til på onsdag morgen :-)

God mandag herfra. Straks klar for en ny arbeidsuke. Min gulrot i enden av uka, kommer fra New Jersey og heter Bruce Springsteen.

God uke ønskes :)

Mornings fra Slependen. Her har man inntatt første arbeidsdag i stillingen som husavløser for opphavet som er på ferie. Lite på programmet utover indretjeneste med andre ord. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Lillestrøm. Her venter en ferieuke uten noen som planer som helst. Så planen idag er omtrent null og niks.

Elefanten var på Superkantina i LHR igår og fikk gitt klar beskjed om at Martin omsider må få sjokolademuffins når han kommer i høst. Tross alt.

IMAG2110.jpg

En fin dag ønskes alle.

God morgen fra BA-kantinen. Akkurat bedt om fjerde glasset champagne, så ser ut som jeg overlever. AA imponerte voldsomt over dammen i natt og det i coach,, jeg er solgt! Satser på at det kommer en trip report med tid og stunder!

God morgen fra Lillestrøm. Her venter en ferieuke uten noen som planer som helst. Så planen idag er omtrent null og niks.

Elefanten var på Superkantina i LHR igår og fikk gitt klar beskjed om at Martin omsider må få sjokolademuffins når han kommer i høst. Tross alt.

IMAG2110.jpg

En fin dag ønskes alle.

Om ikke det blir oppfattet som en terrortrussel så vet ikke jeg :lol:

Ferdig pakket for morgendagens tur til Amsterdam - denne gang sammen med 2 som ikke har flydd før og heller ikke vært noe særlig utenfor Norges grenser tidligere. Blir gøy å være reiseleder :D

You and me both, Biz!
Er syk på åttende dagen, oppegående om ikke annet, men begynner bli lei av å hoste på seg hodepine og høres ut som ET.
Kjempekjekt å bruke ferien på å spise paracet å drikke hostesaft...

Jupp!

Få deg sykemelding, så får du ta ferien om igjen!!

Back