• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag - skuddårsdagen 2016

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen på denne bonusdagen i 2016. Snart klar for å starte uken på bryggekontoret. En årlig sjekk hos tannlegen venter på ettermiddagen - det samme gjør en treningsøkt litt senere på kvelden. Ha en bra mandag du også.

Re: God mandag - skuddårsdagen 2016

God morgen fra hjemmekontoret, tidlig igang i dag, ergo tidligere ferdig også.
Så er jeg klar for motorsagmasaker i vedhauen til svigers utpå ettermiddagen.

Ha en flott dag alle sammen, håper dere sover litt til!

God morgen fra ruters røde på vei mot Sas sin blåhale. Kaldt og stjerneklart i dag. Rykter om snø denne uken så et ukemål må være å komme seg på ski.

God morgen fra CPH.
7:20 drager jeg med SK454 til Oslo og derfra tilbage mod syd til Malaga hvor den står på 4 dages kursus. Hjemturen er på lørdag direkte AGP-CPH med SAS.

God dag til jer alle.

God skuddårsdag

Natten har gått med på bestilling av batterier og utstyr fra Kina. Har også fulgt med på SpaceX SES-9. Heller ikke i natt klarte de å få den opp, først var det en båt i veien, så var det problemer med motoren som gjorde at den slo seg av før den kom seg i lufta.

Planer for dagen blir ett par timers søvn på morgenen før sykehusbesøk og legetime.

Ha en fin dag folkens!

God morgen fra SK984 fra Tokyo til København. Jeg fant både 17 og 21 år gammel japansk whisky på turen, og rød sone på OSL blir dermed benyttet med glede. Plus-kabinen er nærmest full på denne flyvningen, med unntak av setet ved siden av meg - deilig :) Ha en flott uke alle sammen!

Mornings fra SVG i en fargerik/nydelig soloppgang! Tror nok det blir en like fine tur over fjellet som på fredag, fikk virkelig litt vondt i nakken da etter å ha sett ut vinduet hele turen :p

Rett på jobb ankomst Oslo, snart påske heldigvis!

Nå: #leapyearflight - 4 år til neste gang [emoji38]

Last edited:

God morgen - minus 9-10 grader Nord i Oslo denne morgen - himmelen er blå og lite/ingen vind å snakke om - helt perfekt mandagsmorgen for å dra på jobb kl 07:00 i dag.

På tide å fylle på noen enkeltturer i Europa denne våren. Vi får se hva vi finner i løpet av uken.

Jan

God morgen fra Stavanger. Herfra kan det meldes om litt kjølig men flott vær. Her er alle forduftet til jobb og skole og en har rigget seg til i godstolen med første kopp kaffe. Nå skal en late seg her i et par timer før turen settes mot Sola. Der skal vi sende en kollege ut i pensjonistenes rekker og slikt er jo stor stas, følgelig må en hinke avgårde. Foten er mye bedre men kjenner at den uken sykemelding som jeg ble honorert med kan være greit.
Ha en glitrende flott mandag!

Mornings fra Prærien, omtrent like kjipt og være tilbake som forventet, og det er ikke bare fordi jeg ikke blir servert øl av en jungfrau i dirndl til lunsj.

Grei tur hjem med Helvetic og E190 i går, selv med hvilket så ut som fullt fly. Priority baggasje på OSL funket også som smurt, imotsetning på ZRH på onsdag hvor det overhodet ikke fungerte

God mandag fra Oslo sentrum. Nok en dags prokastinering eh masteroppgaveskriving står for tur. Sov ikke så godt i natt gitt så en får se hvor produktiv man faktisk ender opp med å være. :spin

God ettrmiddag. Nå sksl det snart nytes Mikkeller. Ikke bare har jeg jobbet på kontoret i dag, jeg har også jobbet hardt med å få gjennom en suite award med Hyatt. Fjerde forsøk gikk den gjennom. Agentrulletten slår aldri feil:-).

G'moorgen! Sol og fint men det er tross alt mandag. Derfor er det nødvendig ned tunge stoffer.

12790993_10153255557911036_3044673829083494720_n.jpg

God skuddårsdag fra tiggerstaden. Kun et par timer igjen om jeg skal klare å få noe fornuftig ut av mine tilgodesedler hos United. Og så fikk jeg plutselig lyst til å høre Mariachi-orkestre, men united tar meg vel ikke til et slikt sted.
https://www.youtube.com/watch?v=9jbgnJOpl2Q

Ha en god en alle som av og til får rare "urges".

Back