God mandag morgen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
...fra Aker Brygge - hvor kaffen er betydelig bedre enn på Helsfyret. Ser ut til at det blir travle uker frem til påske her nede mens vi vi går i produksjon. Ellers sitter en å tenker på hvordan vi som er gift med "ikke Norske" har mistet ganske mye av de rettighetene nordmenn tar som for gitt. Aftenposten kjører en god innlysende artikkelserie som beskriver det Norge vi møter i 2012 - hvor mange Nordmenn må få ekteskapet sitt godkjent en gang i året ? (oftere enn EU kontroll av bilen).
Med ønske om en bedre mandag...

God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på plass og oppvåkningen kan begynne! Kaffekoppen er allerede på plass, og man kan såvidt begynne å våkne.

Blir litt møtevirksomhet i dag, samt at man må utarbeide en fremtdriftsplam og fikse litt dill og dall i dag.

Dagen avsluttes med et besøk hos Onkel Blå for å avlevere en anmeldelse av innbrudsforsøk i bil således at man kan få dekket skaden via forsikringen.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Last edited:
God morgen fra flytoget.
Drømmer om nespresso-maskinen på jobben, og gleder meg voldsomt til en kopp kaffe eller ti.

Satser på en relativt rolig uke, og det ser ut som jeg får det slik med bare to turer over.

Ha en flott mandag!

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Mornings fra Oslo. På vei til jobb for dagens innsats på kontoret. Avreise til Brussel via CPH i kveld, så satser på at Flytoget har fått tilbake strømmen innen det. Ser ut til å bli MD hele veie, og det gjør jo ikke noe. Ha en fjong dag

Ikke så god morgen fra flytoget allikevel! Sitter nå uten strøm i et mørklagt flytog. Bare å avlyse dagens første møte :(

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Kunne vært værre enn 26 minutters opphold i tunnellen! :)

G'morn, klar for en ny uke og nye utfordinger.

Ha en fin dag.

Last edited:
Morning fra A1 motorveien i tresko/vindmøllelandet, her er det kurs i fôringsteknologi og fabrikkbesøk, som står på programmet.

Så får vi se om Nederlenderne klarer å overbevise meg om at de er tøffere enn danskene.. :-D

En god dag til dere alle!

Dagen på kontoret er i gang, før jeg skal snike meg ut en tur etter lunsj for å forhandle vilkår i ny jobb. Forhåpentligvis ender det med at oppsigelsen som ligger på stuebordet kan signeres og medbringes på kontoret i morgen.

Dagen på kontoret er i gang, før jeg skal snike meg ut en tur etter lunsj for å forhandle vilkår i ny jobb. Forhåpentligvis ender det med at oppsigelsen som ligger på stuebordet kan signeres og medbringes på kontoret i morgen.

Lykke til!

God morgen fra ett sted på vei til kontoret. Ute i god tid før lunch idag.

Ha en strålende dag.

Gudd meuning fra Krsand!

Kaldt her i dag, men det har heldigvis sluttet å snø! Synes det er kaldt på kontoret også i dag, så sitter her og småfryser. Ikkje brrraaaa!

Heldigvis ingen planer utover jobb i dag, så da kan det bli deilig å tilbringe kvelden under dyna på sofaen med TV og internett!

Husk at mandager egentlig er fine dager! De bare sliter med et litt dårlig rykte!

BF:cool2

God formiddag fra OSL.

Dagen startet noe kjipt, da Hagan tunnelen stengte. Og siden jeg måtte kjøre mot køen for å levere unger på skole og barnehage, forsto jeg kjapt at den køen hadde jeg ingen ønsker å tilbringe tid i. så da ble det å kjøre nordover Rv4 til Grua og 35 Østover til OSL. Tok bare 55 minutter kontra 30 med E6. Men vil tro jeg sparte sikkert 30 minutter mot å stå i køen.

Nå er det bare å komme ajour med resten av dagen. Nok å gjøre så det er bare å holde koken.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

God formiddag fra TRD!

Her er det strålende vær og kjedelige flyforhold. Sitter og venter på WF485 som skal ta meg til TRF - helt propell.

God morgen fra Moline, IL. Er på plass etter en fin flytur med SAS over dammen. Men serveringen i sardinklassen har blitt redusert siden sist jeg fløy med dem. Her ved Missisippi ser det ut til å bli en fin dag med varmegrader så snart sola står opp. Have a nice day :)

God morgen fra Moline, IL. Er på plass etter en fin flytur med SAS over dammen. Men serveringen i sardinklassen har blitt redusert siden sist jeg fløy med dem. Her ved Missisippi ser det ut til å bli en fin dag med varmegrader så snart sola står opp. Have a nice day :)

He he..Kos deg. ;)

God morgen fra fakirflighten til Omaha. Kjapt moete der foer man setter snuten mot NYC for overnatting og moeter der tirsdag.

God morgen fra Forus,
Her har dagen og uken startet godt. Det ligger ann til en travel og fin uke, dessuten går det mot lysere tider.
Planlegger ukens tur over fjellet onsdag og vestover sjøen torsdag og så er det jo så godt som helg igjen.
Ha en fin dag i og utenfor Kongeriket.

Oppsigelsen er i boks og fra mai blir det ny jobb som teknisk sjef.

IMG_0774.jpg

Gratulerer fra gjemmekontoret i Cumming også!!

gustav.jpg

Forøvrig sol og fint her i dag .. konekokeren er på så hun kan få stresset ned litt etter stort tysk press .. nok en fordel med gjemmekontor - tror ikke det fines badestamper på hovekontoret hennes .. :cool:

Back