• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Første arbeidsdag i 2006... Alfa`n skal på verksted for å rettes opp og lakkeres og jeg begynner det nye året uten bil... Ellers er det sikkert nok oppgaver i innboksen etter to uker borte fra kontoret. Ha en bedre mandag og flott start på det nye året!

Replying to Topic 'God mandag morgen'

glad mandag og godt nytt år! Nyter det å kunne ta av fra E18 før Sandviksbrua, selv om det fremdeles er litt lite trafikk (også dét er deilig). Ha en fin, kald, mandag!

God morgen fra Alta

Fin dag i nord i dag. Temperatur på -8 grader og ellers klart og fint. Sol er det lite med for den er borte til 21. januar.

Ellers blir det bursdagsfeiring for ungene i dag. De blir 2 år i dag.

Originally posted by EB
... Alfa`n skal på verksted for å rettes opp og lakkeres og jeg begynner det nye året uten bil...

Hmmm.... Påkjørt bakfra av postkasse uten lys?:naughty:

Dagen har begynt med mere pugging (og pugging og pugging),men i kveld er det avreise til CPH og Aircraft Demo og Emergency Training imorgen.
Ha en bedre mandag!

Tilbake paa Fedex i det nye aaret, etter en forholdsvis rolig nyttaarsfeiring. Var paa besoek hos en kamerat som fortsatt sleit med jetlag etter julefeiring i Hong Kong, saa han anmodet oss pent om aa gaa klokka ett.. Like greit, egentlig. for aa sitere en kollega: "Nyttaarsaften er oppskrytt"

Ellers er det stille og rolig her ogsaa. Lite eksport paa aarets foerste dag..

God Mandag oenskes til alle.

Første arbeidsdag i det nye året! Huff det er et slit! Lenge til det er noe å glede seg til i år, gitt. I dag var det minus 6 og strålende solskinn da jeg dro på jobb.

Er det ikke påske snart, da???

BF:cool2

God ettermiddag fra Drammen. Det er kaldt, -12 grader og masse snø.
I likhet med EB har jeg også bilen på verksted. Viking måtte hente V50'n (den er 6 måneder gammel...:pissed ) på fredag fordi (mest sannsynlig) dieselvarmeren lager vanvittig mye røyk som den spyr mer eller mindre rett inn i ventilasjonsanlegget og er derfor ukjørbar. Men takk & pris for garanti, så det koster meg ingenting og i motsetning til EB har jeg har fått låne en Renault Megané inntil Volvoen er ferdig. Ålreit og artig bil egentlig, men jeg savner V50'n...

Originally posted by Trety

fått låne en Renault Megané inntil Volvoen er ferdig. Ålreit og artig bil egentlig, men jeg savner V50'n...

Vilken Mégane är det du har fått låna?

Her i ATL regner og tordner det saa det rister i huset, og jeg regner med at det er fullt kaos paa Hartsfield, som er vanlig ved slike anledninger. Ikke en god dag aa fly DL eller airTran.

Selv sitter jeg i pysjen og ser Bolton-Liverpool .... :up:

Har bryllupsdag idag, saa fruen og jeg skal ut og faa oss en bedre middag i kveld. Men det blir forsiktig feiring, for jeg maa opp ved totiden for aa dra til Ft. Benning for aa leke med en liten Tristar.

Det var en slem stolpe i et p-hus som hoppet på Alfa`n da min "kjære" skulle parkere... Dette er definitivt på kanten av hva et ekteskap kan tåle... ;)

Ja for du må passe deg EB! Neste gang er det kanskje du som blir "påkjørt bakfra" :lol

Du og dine drømmer...;)

God kveld fra Vesterålen. Juleferien er altså over, og vi ser frem mot påsken. :spin:
Mye god mat har det blitt den siste uken, tiden er muligens inne for å kjøre en litt sunnere stil. Om det ikke er blitt nevnt allerede er det på sin plass å nevne at vi for lengst går mot lysere tider. Vi har kommet oss over kneika og står på toppen av utforbakken. :cheers:

Fortsatt god kveld.

Originally posted by Savipix
Vilken Mégane är det du har fått låna?

En 2004 1,4 (98 hk) 3-dørs. Aner ikke hvilket utstyrsnivå, men den er ganske bra utstyrt. Nå skal det sies at jeg bestandig har vært svak for franske biler, men jeg blir allikevel positivt overrasket over kjørekomforten i en såpass, relativt sett, liten bil.

Jeg gav min lokale Volvopusher beskjed om at jeg ikke skulle være vanskelig og at både XC90 og Mégane CC var fullt ut akseptable biler å låne. Merkelig at jeg ikke fikk sånne, gitt. :spin:

Originally posted by EB

Du og dine drømmer...;)

Jada, av og til er fantasien min like skitten som en skorsteinsfeier!!! :thumbup

.. og ikke bare fikk vi morrastorm, men i tillegg fikk kveldsskiftet paa ATL ogsaa sin del av morroa ... soer for Atlanta hadde de til og med tornadoer ... uvanlig for januar.
Her hadde vi torden og hagl ..
Og om Harstfield sier FAA naa:

Due to WEATHER/TSTMS, there is a Traffic Management Program in effect for traffic arriving The William B Hartsfield International Airport, Atlanta, GA (ATL). This is causing some arriving flights to be delayed an average of 2 hours and 20 minutes.

I klartekst betyr dette fullt kaos ... :D

Back