God mandag morgen!

jcnorway

Moderator
Medlem
Ah... eneste gangen jeg klarer å stå opp før EB er hvis jeg befinner meg i en tidssone som gjør det naturlig for meg å si god morgen når klokka er midt på svarteste natta i Norge :rolleyes:

God morgen! :colgate:

Ny dag står for døren her i Bangkok og man kan melde om sol og 35 grader.

Skal straks få meg litt frokost, før man skal innom en skredder eller to for å få laget seg noen skjorter og diverse. Lunsj i restauranten Silver Wave i 36.etasje på hotellet er booket til i formiddag (Dim Sum) og det blir helt sikkert noe SPA-greier i løpet av dagen også kjenner jeg oss rett. Ellers blir det vel å besøke Emporium for litt mer shopping.

I kveld blir det online innsjekk for morgendagens lille hopp over til HKT med Thai. Får se om man får kapret noen gode seter ombord på (forhåpentligvis) en 747:spin

Ha en fin mandag alle sammen!

G'aften her fra Alpharetta, hvor regnet pisker mot vinduet og Led Zeppelin herjer på TV-skjermen ...

Dagen har gått med til litt ryddingsarbeide i heimen og en tur på kino for å se noen grimme vikinger temme drager ... typene minnet meg om de som ble portrettert i Asterix og Vikingene - og filmen var forøvrig ganske fornøyelig ...

Men nå er det snart sauetelling før uken setter igang på nytt .. denne gangen i mer behagelige seks timers avstand fra Norge ..

For en stakket stund er det mørkt på denne tiden av døgnet...men kveldene har blitt lysere. Nå venter kontoret - det første møtet starter 07:00 - man kaster da ikke bort en arbeidsdag selv om den er en del av påsken... Ha en flott onsdag!

Go morgen fra Trondheim :)

Som EB sier.....man kaster ikke bort gode jobbedager fordi det er påske.;)
Normal arbeidsdag venter her, nedtellinga til den store reisen starter vel snart.....

Ha en strålende mandag forumister :) :) :)

PS: EB --det er mandag....

God morgen fra omtåket OSL. UTair Tupolev 154 er det mest spennende som står her nå. Får vel prøve å ta noen bilder av den på stand.

God morgen

Tåka ligger som graut rundt huset her. Her er det pappapermisjonsdag som gjelder. Fruen har reist (glad og fornøyd) på jobb mens barna ser på påskemorgen. Blir vel å ta med begge ungene på litt tur etterpå. Ikke noe påskeferie her i gården. Det blir jobb hele påskehelgen. Fordelen er at det ganske lukrativt å iføre seg uniformen neste helg :-)

Ønsker alle en trivelig dag

S

G'måndag!

Städar upp efter gårdagen och skall snart på möte med min handledare för examensarbetet. Anställda i ett litet grönt bolag kan snart se fram emot att höra från mig ;)
I eftermiddag blir det packning och tur hem till mor och far. Det är 48 timmar kvar! :)
Ha en flott dag!

Last edited:
God morgen fra Svolvær og et strålende solskinn. Her er det nydelig påskevær, et par minusgrader og nesten ingen vind. Min tredje siste arbeidsdag i min nåværende jobb er i gang, og jeg har et par ting som må avsluttes før jeg kan forlate skipet og ta påske.

Ha en flott dag, og en strålende påskeferie til de som har det!

Morgen fra Oslo. Begynte dagen med å stå opp fryktelig tidlig, for så å kjøre relativt fort fra Beitostølen til Oslo. Nå venter nok en arbeidsdag, men en haug møter etter lunch og noen rapporter som må bli ferdige før det. Eller blir det ut på en liten date i kveld....noe må man jo finne på mens alle andre har påskeferie. Ha en fin dag

Nå venter kontoret - det første møtet starter 07:00 - man kaster da ikke bort en arbeidsdag selv om den er en del av påsken...

Hvilken sjuk jævel innkaller til møte kl. 07.00 mandag i påskeuka?

Her er det stille og rolig på kontoret - og selv om det er mandag er det onsdag i mitt hode. Kun tre dager til langhelg som skal tilbringes på fjellet!

Jeg sitter på hjemmekontor og lager kostnadsoverslag, denne mandag i påsken. Ikke noe møte på absurde tidspunkter.

Skal vi si en million ekstra, til befaringer med helikopter og jagerfly?

He he... 07:00 er da ikke for tidlig - hadde Kaffebrenneriet åpnet tidligere hadde vi startet tidligere...herlig å komme i gang med dagen...som helt riktig er en mandag.

Mornings fra Majorstua! Et par ganger i måneden holder til og med jeg på med Excel. I dag er det en slik dag... Ellers er det litt halvveis feriefølelse på en slik dag. Og det er jo ikke å forakte.

God morgen fra Oslo denne første dagen i det som forhåpentligvis blir en stille (halv)uke på kontoret. Et av de få statlige godene, fleksitiden, skal utnyttes maksimalt i dag og i morgen, onsdag er det kontortid til 12, deretter skal DY få æren av å fly meg til TRD, for anledningen fra RYG.

Last edited:
God morgen fra Stavanger!

Da var det å få seg noe frokost og så avlevere jobben et kort besøk og en stk vakttelefon!

Så får vi se hva dagen bringer.... :)

God morgen fra Chicago. Kl. er 05:32, og man er paa vei til trimrommet for aa gjoere plass "calorywise" til en typisk amerikansk frokost. Ellers ikke noe paa programmet. Pick-up fra hotellet 20:05 ikveld, saa det blir noen timer aa slaa ihjel. Til f.eks lunsj.
Ha en fin dag.

Anställda i ett litet grönt bolag kan snart se fram emot att höra från mig ;)

Bring???

God formiddag fra KRS. Etter en relativ søvnløs natt, har man nå heldigvis fått sovet litt utover formiddagen. Det ble hjemmekontor i dag.

En del ting som må på plass i løpet av ettermiddagen. Og i morgen går turen til CPH.

Glad påsk, evlybloddy!

BF:cool2

God mandag morgen fra Skøyen! våknet opp kl 13 til gaver og bursdagshilsner og en ekstra nyhetssending som sa at minst 38 var drept i Moskva idag. Herlig start på mit 17 år her i livet, hehe. God påske videre!

God mandag fra FedEx. Er såvidt kommet i gang med den hardeste uka i året.. Tre dagers uke, hvor mange av kundene allikevel har stengt/fri.. Huff, hvordan skal dette gå?

God mandag/uke ønskes forumistene :)

Back