God mandag morgen

Kor kor kor -kor i Trondheim???
Antal kvadrat?
Antal soverom?
Pris?

:colgate:

Hvordan få Håvard til å høre ut som en due? Si leilighet......... ;):p^_^:colgate:

Sorry Håvard, var denne kanskje litt sånn "sør ekvator" :rolleyes:

Pent og kaldt vær på Nærsnes. Noe lesing skal gjøres unna før det blir tur til fysioterapeuten. Klubbmøte i kveld. Ellers ikke noe.
Ha en fin dag.

*Gjesp* - god morgen folkens ... 3-4 kuldegrader her i det dype soer paa morrakvisten. Var og saa Avatar 3D igjen med guttungen i gaar kveld, og til min overraskelse var det smekkfullt fortsatt. De maatte til og med aapne en kinosal til for aa fa plass til alle. Utrolig ...

Haaper paa en rolig dag .. naa skal guttungen paa skolen, og saa faar vi etterhvert se hva WIAS har paa lur.

God ettermiddag fra Forus,
Vinter'n henger fortsatt over oss. Ny rekord , det har vært snø sammenhengene i 46 dager her over i sørvest og det er ny rekord i følge statestikken.
Det kan jeg underskrive på , for de årene jeg har hatt Tananger som fast bopel har vi ikke hatt maken til vinter og kjekt er det.
Alternativet tør jeg ikke tenke på.
Vel, det er travelt og trivelig i jobben.
I kveld blir det styremøte i lokallaget.
Ha en fin dag alle.

Alternativet tør jeg ikke tenke på.

Hvada? Global oppvarming??? ;)

Her i huset er det katta som er metereolog .. hun viser ennaa ingen tegn til aa felle pelsen, saa jeg regner med at vi ikke er ferdige med kuldegradene ennaa ...

11031_192732716035_554781035_3483024_6377237_n.jpg

God formiddag fra Svolvær. Hadde noen fine flyturer med SK og WF opp her i dag, der det var et nydelig vær oppover nesten hele veien. Hvitkledd landskap overalt. Nå blir det å være her oppe i winter wonderland til torsdag før det blir retur på ettermiddagen motsatt vei.

God morgen ! Nå må Ryanair snart på banen med 1-kroners billetter til London. For pasienten spiser stadig Fortnum & Mason-marmelade til frokost hver dag. Og nå har jeg bare 1,5 glass igjen....

Back