God mandag morgen

Ny mandag i min etterhvert litt nomadepregede hverdag, reiser litt hit og dit på jobb for tiden.

Det blir en lang dag, med et kjempespennende møte idag kl 17 som kan avstedkomme virkelig det helt store. Så da er det jo bare å stille med alle sanser åpne....

God dag fra Tromsø. Sitter og venter på at Hurtigruten skal legge til kai, så jeg kan komme meg ombord. I morgen er det møte i Havøysund, og da fant jeg ut at Hurtigruten var det perfekte fremkomstmiddel, kombinert med LN-WDF direkte BGO-TOS. Så langt er jeg enig i min egen konklusjon... :)

Ha en bølgende mandag!

God ettermiddag ,

En fin høstdag her over i sørvest. Etter en fin og god helg er det full fart hele uka. Det ligger an til en av høstens travle uker.
Fortsetter videre i morgen med SK4002 over fjellet til OSL til Fornebu kontoret vårt i Telenorbygget. Del A.
Noen av folket der ute som kan tenke seg lunsj imorgen?
I kveld er det foreldremøte på ungdomskolen,møte i lokallaget og deretter trim.
Takk og pris at det går an å fylle dagen i dag og.

Ha en god dag og uke alle forumister

God morgen fra et svaert vaatt Bainbridge....det regnet vi normalt skulle ha i loepet av sommeren har tydligvis ligget aa ventet og kommer naa i rekord mengder....naar en moeter et raadyr med svoemmevest i oppkjoerslen er det et klart tegn paa en vaat dag...Godt fergen flyter....

God ettermiddag. Nok å ta tak i på jobb etter ferien, nå var jeg straks på vei til å ferdigstille en lasagne til middag :stir, men det stoppet opp. Noen har glemt å kjøpe inn ost :angry: Butikken neste stopp....med ønske om en bedre kveld.

God morgen fra et igjen regnfyllt CPH - vinteren har kommet værmessig tydeligvis, og skulle noen være i tvil - dansk vinter er særdeles triste greier. Første av ukens tre eksamner på plakten i dag - Corporate Finance. Krysser fingrene, og satser på at man er opplagt nok til en time på gymmen i aften.

Corporate Finance i Køben - been there done that... Dog den juridiske delen av faget.

Me too....men på masternivå;)

Det var selvfølgelig på masternivå jeg tok det. Eller kandidatnivå som det heter i DK. Bachelor er for pyser :) Dog skal det sies at det bare var et av flere spesialfag, så ferdig utlært skal jeg ikke skryte på meg. Men det blir man vel strengt aldri innenfor jus uansett...

Finnes forøvrig ikke noe fullverdig bachelorutdannelse for jurister i Norge (selv om det gjør det i Danmark).

Last edited:
Da var man i loungen på OSL. En rask tur igjennom fast track, som eneste der, og en kald farris her mens jeg venter på flyet til Køben og en natt til Bangkok. Ha en bedre natt og morgendag.

-A

Da var man i loungen på OSL. En rask tur igjennom fast track, som eneste der, og en kald farris her mens jeg venter på flyet til Køben og en natt til Bangkok. Ha en bedre natt og morgendag.

-A

Ser frem til å høre om din opplevelse med SAS til BKK.
Om 18 dager er det min tur!:colgate:

BF:cool2

Back