God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Wohoo, og da har man bestilt årets vinterferie (og bidratt med mer business til Farmer og co)....og man kan returnere til excelarkene. Det bli catskiing (off-piste) i Makedonia i februar på undertegnede.

Sist jeg sjekket, var årets februar for over et halvt år siden :D

Nettopp hjemkommet fra Brandbu i nydelig høstvær. Nå er det litt forberedelser før klubbmøte i kveld. Ellers ikke noe.

God formiddag fra Rio de Janeiro! Alt gikk vel paa turen ned. Selv om det ble en smule varmt i toppen for enkelte ved ankomst Sao Paulo (GRU). Tok vel tre timer foer jeg var ute av terminalbygningen, inkludert vel 1,5 time i passkontollen.... Landet 45 minutter foer byen ble tildelt OL, saa det ble rett paa feiring paa Copacabana..

God aften fra WIAS HQ hvor jeg og et par kolleger holder fortet i kveld.

Litt lenge siden jeg har vært på forumet nå, tiden går så fort når man har blitt huseier og bruker all fritid til oppussing og planlegging av oppussing etc.
Beklager selvfølgelig dette og lover å bli flinkere ;)

Og i dag var det forresten is på bilvinduet mitt når jeg sto opp... 3 minus og snø langt ned i fjellet...
Frykter at vinteren er nær...

E!

Og der var E! tilbake også - hyggelig. Har savnet morgenrapportene og kommentarene fra HQ@WIAS.

God ettermiddag fra litt vest for hovedstaden - en ganske begivenhetsløs dag på jobb. Ellers drar det seg til i kalenderen her. Flyging og Vin i morgen. Det blir som en oppvarming til det store årsmøte i Scanair Teknisk Divisjon avdeling Norge på fredag, som inkluderer fri flyt av vått og tørt fra den tidlige morgenstund. :drink Deretter er det å riste av seg skallebanken og ta ferie :YES

Last edited:
Ellers drar det seg til i kalenderen her. Flyging og Vin i morgen. Det blir som en oppvarming til det store årsmøte i Scanair Teknisk Divisjon avdeling Norge på torsdag, som inkluderer fri flyt av vått og tørt fra den tidlige morgenstund. :drink Deretter er det å riste av seg skallebanken og ta ferie :YES

Har kalenderen din tatt ferie allerede? Eller glemte du at du også har et årsmøte på fredag hvor det er Scanair Teknisk Divisjon Globalt som står på programmet? ^_^

Har kalenderen din tatt ferie allerede? Eller glemte du at du også har et årsmøte på fredag hvor det er Scanair Teknisk Divisjon Globalt som står på programmet? ^_^
Fredag it is (godt du sa det, da så jeg ikke troppet opp for tidlig :drunk:)

Globalt? Har du invitert dc-8'ern også?

God mandag kveld fra Romsås, hvor sola kaster sine siste lys-stråler utover Groruddalen på sin vante perfekte vis..

Landinger på OSL inn mot 01R kan ses med jevne mellomrom, og en rolig kveld kommer godt med før neste arbeidsdag i morgen. Noen flybilder skal bli ordna i kveld

Siden det er så mange flinke folk fra WIAS som er på jobb i kveld kan dere kanskje svare på et kjapt spørsmål: Ligger Condor inne som et alternativ i systemet hos dere?

Siden det er så mange flinke folk fra WIAS som er på jobb i kveld kan dere kanskje svare på et kjapt spørsmål: Ligger Condor inne som et alternativ i systemet hos dere?
Ja, men kun mulig å lage god gammeldags retro papirbillett på dette selskapet enn så lenge, slik at det må være tid til å sende eventuelle billetter pr post.

Takk takk. Condor utvider stadig lista over destinasjoner og begynner å bli et mulig alternativ når man skal fly på ferie. Retro er helt greit for meg så lenge jeg får være med flyet. :)

Forøvrig ble det booket tur med SK til BKK i november i går. Skal bli fint med en liten ferieuke. Til min glede så jeg at drøye 2/3 av setene på biz var allerede reservert. Så kanskje SAS ser at det er bedre økonomi i å selge setene for 16 laken, enn å selge få seter dyrt og bruke resten til oppgraderinger? Så nå skal det bli spennende å se om SAS har løftet seg siden sist. Jeg er imidlertid ikke i tvil om at det må bli mye bedre enn den opplevelsen Thai har gitt meg i det siste.

Så da ble det SAS selv om de pisser på sine kunder (se egen tråd) ;)

Grynt fra Chicago. Kundemøte sammen med ingeniøren min i flere timer i dag, trøtt som en strømpe, holdt på å sovne.

Nå skal det taes ett par telefoner før man setter kursen hjem

Kort kontoruke, bare morgendagen før turen går til COS for møte onsdag, FLL for møte torsdag og deretter via IAH til SFO for vinhøsting (og drikking) i Napa i helga.

Så da ble det SAS selv om de pisser på sine kunder (se egen tråd) ;)

Spydig, du er!:stir

Ja, de får få en sjanse til! Thai er no-go, så denne gangen var fokuset på beste biz pris, og masser av poeng! ^_^
Har lagt inn et besøk på Cafe Sorgenfri i Køben før avgang, så da har vi sikret oss litt deilig dansk mat så er vi ikke så sultne på flyet, for de har jo en tendens til å server små porsjoner ombord!:rolleyes:
Om SAS skulle ville gi meg doble poeng på turen, så tar jeg gjerne i mot!:up:

Hører du er i Oslo 15 okt! Lunsj??

BF:cool2

Og da er Joe hjemme etter vin med en lille gjeng med venner - og begynner at innse at klokken ringer om drøye fem timer - nu venter altså bingen - og Benadryl'en trenger nok ikke hjælpe mig i søvn i dag!!

Back