• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Etter 1 1/2 uke med knallvær er det nå meldt regn hele uken...(...men da blir det vel i allefall grønnere!) Dagen skal fylles med møter, møter og enda flere møter. ha en bedre start på uken!

Og da har man fint parkert seg på dataen på skolen, og er klar for to timer norsk.

Det nydelige været som har holdt på i en uke nå er byttet ut med grått og trist "høstvær", og jeg tviler ikke mange kroner på at det begynner å regne iløpet av dagen.

Klart for spinning også idag, etter å ha hatt pause siden før påske.

God mandag! :spin:

glad mandag! Vinteren er over! I dag blir det babysvømming, og frøkna kan få sin ukentlige dose klorvann. I helgen rykket hun ett skritt høyere opp i matkjeden, og smakte most potet for første gang. Det aller meste gikk ned, og hun har startet på veien mot fajitas, gjøkalv, kamskjell og annet snacks!

Og i dag er leiebil (med barnesete og plass til barnevogn) i BGO (himmelspretthelgen) bestilt, og kone og barn og undertegnede er listet (første ID-reise for den lille) OSL-BGO-OSL.

En riktig god morgen

Her i Tromsø er det VARMT i dag ( varmt i den forstand at det ikke er isende og sur vind ), og faktisk må det være opp mot 6-7 grader pr. kl .08.32.

Planlegger for tiden tur til Chicago ( business må vite ) på SAS i april.

Ha en fortryllende dag :spin:

Gråvær og regn i Røyken,også,men det gjør ikke noe.For imorgen tidlig reiser jeg til Italia,Gardasjøen og Vinitaly i Verona!:cheers:
Sol,sommer,skalldyrrisotto og hvit- og rødvin fra Veneto.Blir ikke bedre!
Ha en god uke alle sammen.Gråværet til tross! :hi2

I dag prøver jeg meg på hjemmekontor her oppe i tåkeheiemen. Satser på å få gjort en del konsentrasjonsarbeid, men det er jo ikke like god lunsj og kaffe her som på jobben, da... Vel, man kan vel ikke få alt. Ha en god dag, folkens, og god tur, FBU4EVER! :)

I ren solidaritet med FBU 4EVER kutter jeg da den selvpålagte alkholfrie uken og drikker nok italiensk vin hele denne uken. Kan han så kan jeg...;)

God mandag fra Bergen også.
Ja,- i dag var det slutt på finværet også her.....
Regnet kom i morges. Nå har det behynnt å regne og blåse godt ute.
Godt jeg har fri i dag. :up:

Originally posted by EB
I ren solidaritet med FBU 4EVER kutter jeg da den selvpålagte alkholfrie uken og drikker nok italiensk vin hele denne uken. Kan han så kan jeg...;)

Trodde alkoholfri uke var noe som forsvant da "2 om dagen" viste seg å være vesentlig mer helsebringende!
Iallefall så kommer det til å gå i Valpolicella'er,Bardolino'er,Soave'r og en og annen Lugana,den mest lokale vinen.:cheers:

Back