God ettermiddag, da er det kun 2 arbeidstimer igjen i dag før jeg kan dra hjem
Blir en rolig aften som avsluttes sammen med Jack Bauer før senga roper!
God tur til BKK mr. Farmer og feir med måte!! :cheers:
Har en date med Jack Bauer klokka 2000 jeg også, dog blodfersk episode .
God ettermiddag fra Chicago. Maraton uke som byr på ikke mindre enn to (!!) superfakirer, ORD-OMA onsdag kl. 0600 og ORD-DCA torsdag kl 0600 og i tillegg en semi-fakir kl 0647 ORD-MSP i morgen. :angry:
Eneste kontordag i dag, Freddies på torsdag i FLL, brodern kommer over med LH på onsdag til NYC, vi skal møtes på torsdagsmorran på DCA og fly Scareways sammen derfra.
Ellers blir det vel en god del brennevin i helga i Florida, Flyertalk moderatorkonferanse på lørdag, før brodern stikker til Chicago på mandag mens jeg drar til NYC for en aften med LHs President og CEO på ett loft i Tribeca. Der skal han og Ritz Carltons CEO presentere LHs nye C og F mat for 75 spesielt inviterte. Så mye flyrelatert i langhelga!
Dagens forste circuits paa Canadas 5 travelste flyplass telt i antall bevegelser er unnagjort. Spottet JAL747 paa climbout rett over meg. Altsaa en god start. Naa er det lunsj!
En lang og hektisk dag unnagjort. Vanvittig mye å gjøre på jobb, og mindre blir det nok ikke før langt utpå sommeren en gang. Man skal ikke klage, det er bedre enn alternativet....
Fikk også plutselig beskjed fra Bertel O Steen om at bilen må leveres til garantirep i morgen tidlig. En liten missforståelse hos selger gjorde at beskjeden ikke kom til meg før. Men det ordner seg blir et par logistikk utfordringer i et par dager. Men det skal man da greie å løse.
Ellers blir det vel en god del brennevin i helga i Florida, Flyertalk moderatorkonferanse på lørdag, før brodern stikker til Chicago på mandag mens jeg drar til NYC for en aften med LHs President og CEO på ett loft i Tribeca. Der skal han og Ritz Carltons CEO presentere LHs nye C og F mat for 75 spesielt inviterte. Så mye flyrelatert i langhelga!