God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny uke, ny dag og nye oppgaver... dagen er over 9 timer lysere og her ble jeg vekket av mange fugler som hadde konsert i trærene utenfor - det er vår!!! Blir en treningsøkt på morgenkvisten og en på ettermiddagen. Ha en sprek start på uken!

G'morgen fra Mosjøen, hvor solen skinner og jeg akkurat har inntatt en bedre frokost bestående av egg&bacon .. that hit the spot ... aaah ...

Så nå sitter jeg her med en kopp kaffe og er klar til dagens gjøremål. Kom arbeidslyst og treng deg på! Jeg er klar .... :)

God morgen fra Forus! :)

Mandag morgen, blir vel noe møtevirksomhet i dag og få fullført er par prosjekter.

Kaffen står på pulten og forum skal leses først!

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo. Strålende solskinn idag og det er straks tid for avreise mot jobb. Ca like trøtt som enhver mandag idag også. Etter jobb er det fotballtrening. Ha en fin dag.

Heldigvis slipper jeg å bruke tog for å komme til jobb. Ser at NSB og Jernbaneverket nok engang har klønet det til og togene står idag også :rolleyes:

Last edited:
God er å ta i. Har sovet dårlig hele natten og er dautrøtt. Men satser det bedrer seg litt etter jeg setter meg på skolebussen med en bok, og litt musikk på øret. Har tentamen idag, satser på å skrive om flymekaniker yrket.
Været ute er dårlig, vindstille, men overskyet. Forventer regn i nærmeste framtid.

Ønsk meg lykke til ;)

God morgen godtfolk!

Da er man kommet på jobben gitt, sitter å drikker en Bon Aqua med kullsyre i dag, har sovet elendig i natt, så er dautrøtt, så håper dagen går fort at man kan komme seg hjem å lese til CCM OM-B, å forberede seg til Onsdagens kurs!

Ha en god dag forminister!

God morgen fra Oslo. Var oppe i sekstiden etter en natt på Radisson SAS på Gardermoen, og tekte jeg skulle være tidlig på jobb i dag ... Men flytoget gikk ikke - og jeg måtte sitte halvannen time i buss-for-tog. Utrolig irriterende. Ellers ble jeg oppgradert til Business Class hos Lufthansa i går - rapport kommer... Ha en god dag!

Gudd mårning fra Sørlandets hovedstad!

På plass på kontoret igjen for en ny uke! Hele uken skal tilbringes på kontoret, med mindre noe spennende dukker opp. (Det er jo lov å håpe...)

Er det bare meg som synes at helgene går schwein-schnell?
5 dagers uke nå. Synes de forrige ukene med 3 og 4 dagers uke var greit jeg! Kunne godt hatt det slik!

Ellers var jeg skuffet over at ikke de ringte meg fra Hamar denne helga heller!
Akk ja! Det er nok derfor jeg drikker!

BF:cool2

God formiddag fra Forus,
Nok en travel arbeidsuke her over i Prosjektet.
Et par viktige møter utover dagen, deretter trim i kveld før forberedelser til morgendagens tur over fjellet med SK4002.
Ha en fin dag alle forumister.

Go morn fra barteland

Sola skinner og det gjør noe med starten på dagen altså..... Rolig dag idag før det blir trening i kveld.

Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor

Ojjj!!! Vekket av en SMS fra damen kl. 11:25 !
Kaffen er i ferd med å bli klar, så er det en rask tur i butikken for å kjøpe bacon, samt hente ny uniform på post-i-frisørbutikken. Møte i klubben ikveld, bytur med litt innkjøp og mat på Schrøder imorgen og på onsdag? Ta-ta-ra! Avreise til Italia!
Ha en fin dag alle sammen.

God mandag! Kundemøter og noen ærender er unnagjort. Halvsol i Oslo, og ikke akkurat sommertemperatur. Vel, da blir det Schrøder imorgen...

God ettermiddag.
Da er dagens møter i København snart unnagjort.
Skal via Wien i kveld med Austrian, og ja Biz, jeg har nå kjøpt meg nytt lite kamera, slik at det skal bli en liten TR med bilder.
Lurer på om jeg skal ta et tidligere fly til Wien .. men noen som vet hvordan Star Loungen er der nede? Vet jo hva jeg kan bruke i CPH, så jeg har ikke helt bestemt meg for dette ..

God ettermiddag, da er det kun 2 arbeidstimer igjen i dag før jeg kan dra hjem :)
Blir en rolig aften som avsluttes sammen med Jack Bauer før senga roper!

God tur til BKK mr. Farmer og feir med måte!! :cheers:

E!

God morgen fra LAS. Nå er det tid for å dra på flyplassen for å hente en van. Deretter blir det utrdrikningslag, som starter med tur til Grand Canyon West Rim, og helikoptertur ned i dalen. Deretter blir det en lang fyllarunde på diverse steder her i the Sin City. Litt spesielt er det kanskje at både brud og brudgom er med på samme runden i dag, men det kan jo gi en ekstra touch...

God ettermiddag - lite å melde fra vestfronten i dag. Skyene har trukket over himmelen og middagen står straks på bordet. Desed er dett så jeg får finne nå å desinfisere kroppen med i kveld.

Back