• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Hæ? Finnes det folk som har internet som fremdeles går i banken? Snakk om retro:p

Selv så har jeg ikke vært i banken på 2,5 år. Men legger merke til at det er mange som ønsker å bruke bank i butikk. For ikke så lenge siden så var det en kar som var helt i fistel for de ikke kunne ordne noe greier for han. Husker ikke hva det var, men husker at det var noe som vi andre bruker nettbank til.....

Ikke var han gammel heller. Så det henger nok igjen hos mange...

s

Enda morsommere: Han som nevner at han må i banken, ikke bare har han internett: han jobber på internett :lol:

ba(n)kenforliggende årsaker? brrrr-dsj!!! Beklager karar, kunne berre ikkje halde meg....:P

Men ettermiddagen byr på danske Smørrebrød på Cafe Sorgenfri! Det er en højdare!!BF:cool2

Oooohhh... skulle så gjerne holde deg med selskap der! Noe brunt i både det store og det lille glasset I presume?

Grått på Nærsnes idag, det var morgentåke igår, men den fjernet seg nærmere kl. 12. Spørs om så skjer idag. Oppe og går før kl. 1100 for første gang på en uke. Nå skal jeg gå en tur i butikken og handle inn noe frokoststoff.
Ha en fin dag!

Hæ? Finnes det folk som har internet som fremdeles går i banken? Snakk om retro:p

er jo vanskelig å ta ut peng igjennom internett-banken da :) Da må man som regel i en minibank eller i vanlig bank :) (evt ta ut peng i butikken når man betaler med kort) :)

er jo vanskelig å ta ut peng igjennom internett-banken da :) Da må man som regel i en minibank eller i vanlig bank :) (evt ta ut peng i butikken når man betaler med kort) :)

Men så var det det om man egentlig trenger kontanter, da... Jeg for min del, "trenger" det egentlig kun til brusautomaten på jobben..

Det letter litt her oppe på -moen! Sitter klink mutters aleine i bunkern og det har skjedd litt på morgenkvisten kan man si! Teller ned de siste 3 timene før man kommer seg hjem og får gått av seg driten ute i skog og mark!

Heavy uke med tidlig idag, tidlig i morgen og senvakt Fre, Lør, Søn *leter etter spy ikonet*

Ref. min tidligere "request" i en annen "God morgen"-tråd på steder som selger Jack Link's Beef Jerky... Var på Beef Jerky jakt i helgen. De hadde ikke noe på Vika Colonial, men på diverse Deli de Luca hadde de 25 grams pakninger, 35 kr pr pakke... Eller 1400 kr kiloen.. :) Kjøpte 3 stk 100 grams pakninger med Jack Link's Beef Jerky på eBay og det kostet meg 170 kr inkl frakt.

Jaja gutta .. moroklompene .. men har man lomma full av dollarsedler er det vanskelig å stappe dem inn i en laptopskjerm og få NOK tilbake ..

Men dama var hyggelig .. slapp å betale gebyr da jeg sa at jeg jobbet for'n Farmer .. ;)
Men penga kommer jo fra den banken likevel, så det skulle jo bare mangle . .What comes round osv .. hehe

Ref. min tidligere "request" i en annen "God morgen"-tråd på steder som selger Jack Link's Beef Jerky... Var på Beef Jerky jakt i helgen. De hadde ikke noe på Vika Colonial, men på diverse Deli de Luca hadde de 25 grams pakninger, 35 kr pr pakke... Eller 1400 kr kiloen.. :) Kjøpte 3 stk 100 grams pakninger med Jack Link's Beef Jerky på eBay og det kostet meg 170 kr inkl frakt.

Så noe Beef Jerky i Nourgam (grenseplass i Finland) når jeg var der i forrige uke, men jeg husker ikke hvem som hadde produsert dem da :)

Oooohhh... skulle så gjerne holde deg med selskap der! Noe brunt i både det store og det lille glasset I presume?

Eu jes!! Det blir vel Aalborg Jubilæum siden det er mandag! ;) :cheers:

PS: Skal det ikke før kl 17, så du rekker nok å hive deg på et fly! hehe!:colgate:

BF:cool2

....og ikke mindre enn 52 minutter etter at jeg egentlig skulle has begynt på jobb, ringer telefonen.. "Du, åssen er det jeg...."

Får en egentlig til å føle seg litt viktig :cool:

God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Som vanlig starter mandagene her i Prosjektet med oppdatering og planlegging for uken og kommende måned.
Hektisk er et mildt uttrykk for virksomheten , men det er kjekt.
Som vanlig står en rundtur til ABZ og OSL på programmet denne uken og.
Så , snart er det fredag igjen....

Ha en fin dag alle medforumister.

God morgen fra Chicago!

Her har vi fortsatt full sommer med temperaturer over 25 grader paa programmet hele uken.

Kun en reisedag denne uken, flytur til Detroit paa onsdag.

Ellers forlot brodern paa loerdagsmorran saa naa har det blitt roligere i heimen.

God aften fra Mosjøen avd. Helvete ^_^

Har hatt ukens fridag i dag, rolig start etter helga. I morgen blir det full rulle med jobb @ MJF, kaffebesøk, frisørtime + +
Rolig tv kveld her før senga venter!

E!

God kveld. Da var jeg heime på Farmen igjen, etter møter i HEL. Fløy med Finnair for første gang på mange år. Absolutt en godkjent reise.

Back