God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Nope, man skal ha langt større en-dags krakk for at en enkelt dag skal huskes. F.eks så falt børsen 25% på en dag i oktober 1987, da begynner man snakke.

Husk:

Mandag 19. oktober 1987 var børsen ned over 6 %.
Dagen etter falt det videre nesten 20 %.

Mandag 15. september 2008 er børsen foreløpig ned 6,2 %.
Vil historien gjenta seg? ^_^

Last edited:
God mandag ettermiddag.

Her startet dagen med krasj i nettverket, så da satt hele kontoret stille. Merkelig hvor avhengig man er blitt av den datamaskinen, gitt!

Nå går det fort mot ettermiddag, og mange ting skal landes, før jeg reiser til Oslo i morgen tidlig. Så blir det Color Magic resten av arbeidsuken.

Savipix: Te???? Husk av at alt det som ikke hjelper, er Cognac det beste!

BF:cool2

Her i STO er det selvsagt en del snakk om fredagens nyheter, og jammen har Tyskifiseringen har startet på Frösundavik .... bratwürst i kantinen i dag..... tilfeldig??

.. eller bare noen med humoristisk sans? ^_^

Ikke usannsynlig at vi kan se -10% på Oslo Børs i dag. Ligger an til en meget stygg åpning over dammen. Et sted mellom -7% og -9% er nok innen "rekkevidde" her hjemme. Vil uansett gå inn i historien som en mindre god mandag ^_^

Endte "bare" ned 4,5%. Husk at en elendig åpning i USA allerede var priset inn og derfor klarte ikke NYSE dra OSE ytterligere ned da NYSE åpnet

God kveld (igjen)

Har nå kommet oss vel hjem etter noen deilige dager i Toulouse.

Ble nesten 1 time forsinket ut fra CDG. Var tydelighvis noe trøbbel med maskinen, da brannvesenet måtte inspisere oss før vi fikk ta av.... Men kapteinen meldte om at alt var ok, og vi kom oss avgårde.

Får se om jeg ikke får snekret en ørliten trip report i løpet av morgendagen

Nå er det sengetid, tidlig opp og tilbake på jobb i morgen tidlig.

S

Og det har kommet melding om at alt er vel i Houston .. ingen strøm og han er tom for is, sø øllen er iferd med å bli varm .. og varm øl i Houston er ingen spøk .. ;)

Intet nevnt om skader på eiendommen, så jeg regner med at det i verste fall var minimalt ..

Last edited:
Da har jeg fløyet DY OSL-CPH nå! Jeg vet ikke hva som er galt med mennesker jeg, men jeg møtte opp 55 minutter før avgang, og kunne velge meg et sete på første rad. Jeg hadde sequrity-number 101 - og endte opp med hele, altså A-F - første rad alene. Gjorde ikke meg noe.

Ellers reiste jeg SAS CPH-OSL lørdag morgen efter en slitsom natt på byen, grunnet farmor og farfars platina-bryllup. Håpet om å få bli med flighten var ikke stort, da økonomikøen på CPH nok ville tatt en time, og første dame på business ikke ville hjelpe en stakkars ID-pax. Så meg ut en litt eldre herre på business når jeg så at det var eneste mulighet, og ble nå sjekket inn på stby, før jeg løp videre. Folksomt ved gaten, og jeg begynte så smått og bli bekymret, spesielt fordi det kom fem herremenn med EBG-kort løpende i det det ble gate closing - da de hadde ankommet før rute fra Moskva. Jeg kom meg nå med, og satt foran to stykk Ola Dunk.

Disse to stykk Ola Dunk satt på B og C-seter, mens en amerikansk dame satt på A og blandt annet tok noen bilder. Tyve minutter før landing OSL var det en smule turbulens, og Ola Dunk nummer 1 dunket damen hardt i armen, og gav henne beskjed om at "This tørbulens is bicåse of ju! JU MØST TØRN OFF THE CÆMERA!!"

Samme Ola Dunks hadde også en stor samtale mens de så på flyflåten til SAS i Scanorama - og de kom, blandt annet, frem til at A330 var et mye større fly enn A340.

En riktig spennende tur.

God aften fra penthousen i Mosjøen!
Mandag er fridag (hadde det bare vært fast takst...), så i dag har jeg gjort meg ferdig med helgevasken ^_^
Ellers bare vært helt rolig, ryddet bort hagemøbler og pantet flasker!

God Natt!

E!

Och en God Afton från Flight Academy på ARN!
Hittills en lugn natt och efter att ha pimplat 3 koppar automatkaffe är det dags att ge sig på nattens första 4-timmars maint på 737-700#1...

Tycker det varit väldigt tyst på nyhetsfronten idag(ok, igår då...) ang AZ samt LH/SK som det var så mycket snack om i fredags.
Det enda nya blev ett officiellt besked om LH/SN.
Undrar om Sabena Flight Academy kommer att integreras i bolaget igen...

Back