God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny uke - nye muligheter. Starter dagen med papirarbeid på kontoret før det blir et par møter ute av huset. Ettermiddagen bringer som vanlig en treningsøkt. Ha en bedre mandag - selv om dagen er over 5 timer kortere/mørkere.

Du glemmer å nevne noe, eller har du sluttet med Nespresso? :)
Fra nå av er det presskannekaffe fra Starbucks presset på en presskanne fra Starbucks (med "Starbucks" gravert i metallet som holder glasset selvfølgelig). Prøvde det ut i dag - og det ble funnet i orden for å si det slik!

Morn morn! Nok en uke i saltgruvene har startet og denne ser bedre ut enn på lenge. Nok å gjøre, men få avtaler ut av kontoret. :)

-A

Nå har jeg fått den første koppen med Nespresso...så da er vi vel klare for en ny arbeidsøkt!

God morgen fra Oslo. Snart blir det å sette kursen mot kontoret....sist jeg sjekket innboksen lå det ikke mindre enn 90 mail og ventet på meg. Ikveld håper jeg både å få gått på en visning og tatt meg en løpetur. Ha en fin dag. :)

...nevnte jeg også at jeg er stuptrøtt og ikke finner adgangskortet til jobben? :(

Last edited:
God aften fra San Fran. Smaasliten etter Vegas saa det ble kveld kl 22. I morgen blir det litt sightseeing foer vi setter kursen tilbake til Chicago. Etter turen med Virgin America, blir det tungt aa gaa tilbake til de andre flyselskapene her i landet. (rapport kommer snart..)

God morgen fra Forus! Da var vi kommert oss på plassen, logget på PC og med kaffekoppen klar på pulten :)

Snart på tide å gå i møte.... Gjesp :D

Ha en fin dag forumister :)

Mårnings frå Bergen :)

Då er eg i gang med ny veke. Rolig start på denne veka, så tar det seg opp etterkvart.

No er kaffen klar ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgon ifrån frukostbordet!

Sov lite längre än planen idag. Mest beror detta på att jag vaknade upp med en sjuh****ttes förkylning. Likväl måste jag in till universitetet idag så det blir en kur av Strepsil, te och c-vitamin.
Ha en bättre start på veckan.

God morgen fra Toulouse

Kan melde om delvis blå himmel rundt byen. Her blir det straks frokost før det blir en liten tur i byen.
Innsjekk for ettermiddagens flighter ble unnagjort i går. Så nå er det bare å håpe at AF er i rute så vi rekker Oslo flyet i kveld.....

Ønsker alle en riktig trivelig dag

S

Go morn fra Trondheim

Her sliter vi med litt bakrus etter ei knallhard helg......og alt dataverktøyet står i sju stein.

ALEX...............HJELP.................:cry: :cry: :cry:

He he...neida Alex , har døktige folk på saken ;)

Ha en strålende dag uansett :nor :nor :nor

God morgen fra hovedstaden!

Børsen er for øyeblikket ned ca 3 %, Lehman Brothers har søkt om konkursbeskyttelse, AIG søker om 40 mrd USD av Fed for å redde en skakkjørt balanse og Merrill Lynch er kjøpt opp av Bank of America... En god start på uken for finansfolket altså :rolleyes:

Ha en finfin uke :)

Morgen.... God?? Nei!

Utlyser en belønning på 1000 spenn til den som kan finne opp en kur mot forkjølelse. Rennende nese, sår hals og vondt i hue. Gøy.....

Håper resten av dagen går fort, heldigvis kun 2 timer 15 min igjen før man kan gå hjem. Og da skal det slappes av og gjerne noe soving.

Håper resten av forumets medlemer får en bedre dag.

Det ble sent i natt, gitt! Etter at Stabæk moooooset Strømsgodset i går kveld, så ble det et par cognac'er før sengetid.
Våknet 09:30 av en F-16 som boltret seg over Nærsnes i lav høyde. Bedre vekkeklokke fins ikke! Noen espressoer fra Lavazza før frokosten gjorde susen de også. Indretjeneste før Rotary i kveld.
Ha en fin dag.

Fra nå av er det presskannekaffe fra Starbucks presset på en presskanne fra Starbucks (med "Starbucks" gravert i metallet som holder glasset selvfølgelig). Prøvde det ut i dag - og det ble funnet i orden for å si det slik!

Artig aa se hvor mange som blir 'kaffegourmeter' under besoek til USA .. :p

G'morgen fra Alpharetta .. har slengt noen 'biscuits' i ovnen og skal straks igang med resten av frokosten. Meterolygen har ennaa ikke gitt meg regn, men han staar ufortroedent paa og lover mer i dag ...

Det smakte med 6-0 paa Nanne-rud i gaar .. naa begynner jeg saavidt aa kjenne smaken av gull. Det virker som det er en ro i laget som gjoer at det skal bli veldig vanskelig aa slaa dem.

Bensinprisene er paa det uanstendige ... 4.29 paa min lokale i gaar .. det sto kun en bil og fylte der da jeg kjoerte forbi ... en Porsche ...

Kanskje denne dagen går inn som nok en "Black Monday" i økonomihistorien. Oslo Børs er ned 6,1% foreløpig. Har ingen penger på børs selv, men synes det er facinerende å følge med på noe slikt, en blanding av penger og psykologi kan gjøre mye rart med oss mennesker :)

Kanskje denne dagen går inn som nok en "Black Monday" i økonomihistorien. Oslo Børs er ned 6,1% foreløpig.

Nope, man skal ha langt større en-dags krakk for at en enkelt dag skal huskes. F.eks så falt børsen 25% på en dag i oktober 1987, da begynner man snakke.

Endel selskaper faller med rette, men samtidig så er det endel solide selskaper som har fått unødig mye juling og endel akjser begynner nå bli "møkkabillig", som det heter. Men det er absolutt spennende og har en påvirking på de fleste mennesker, selv om man ikke har aksjer. F.eks vil kollapsen i Lehman Brothers trolig bidra til økte norske boliglånsrenter da de internasjonale kredittmarkedene vil bli enda mer shaky.
(Den som tror at Norges Bank klarer å styre boliglånsrenten i Norge tar feil, siden etter finanskrisen begynte å rulle ifjor sommer har den renten betydd svært lite, da det ikke er fra Norges Bank norske banker henter sine (lange) penger fra)

Ikke usannsynlig at vi kan se -10% på Oslo Børs i dag. Ligger an til en meget stygg åpning over dammen. Et sted mellom -7% og -9% er nok innen "rekkevidde" her hjemme. Vil uansett gå inn i historien som en mindre god mandag ^_^

God tidlig ettermiddag fra Forus/Tananger,
Godt halvveis i første arbeidsdagen denne uken.
Lunchen er fortært og det er tid for siste arbeidsøkt denne mandagen.
Ser fram til 10-års markeringen for forumet onsdag.
Håper å treffe flest mulig av forumets aktive her.
Ha en fin dag alle.

god mandag fra STO. Startet dagen med en liten 45-minutters gåtur med trillekoffert til Asker stasjon. Deilig! Med bare 30 min fra ankomst OSL til avgang med SK848, hjalp det ikke at det var kø i FastTrack-security. Ikke bra. Og selvsagt sto LN-RRF (fint interiør!) på Gate 46, så det ble en liten springmasj til gate - slalom med trillekoffert burde vært olympisk gren! Men, jeg rakk det (og det var hyggelig å se at min ex-sjef kom på flyet etter meg!). Her i STO er det selvsagt en del snakk om fredagens nyheter, og jammen har Tyskifiseringen har startet på Frösundavik .... bratwürst i kantinen i dag..... tilfeldig??

Back