• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det regner i hovedstaden og det er mildt... Blir en rask tur innom kontoret på morgenkvisten før det blir innspilling av en musikkvideo på formiddagen og nye møter på ettermiddagen. Ha en bedre og lysere mandag - vi snakker godt over 5 timer lysere dag!!!

Da skal jeg ned til en kunde og fortsette der jeg slapp for 4 timer siden. Ord for dagen: "neste som forsøker å selge NetScreen i mitt navn er et dødt menneske".

-A

Då var helga over, NM 2008 gjennomført, dog ingen gullmedaljer til vår klubb. Fleire sølv og bronse får vera passe godkjent :)

Ha ein strålande dag alle!

glad mandag og happy ny uke!
Fremdeles ingen baby i huset - 11 dager på overtid!

God morgen.....snakk om å være stuptrøtt. Vel, snart blir det å få i seg frokosten før jeg må komme meg til skolen for å få gjort litt arbeid da også denne uken blir en kort uke for på torsdag begynner jeg påskeferien. Ha en fin dag.

Og for imorgen så tror jeg kanskje det er en ide å stille klokken fra GMT tilbake til CET.........:rolleyes:

Last edited:
Jeg vet det, men det får Zico svare for selv.... ;)

Glimrendes vær i dag, blir kanskje en "lunsj-spottetur", vi får se, ellers er det møtevirksomhet pluss det vanlige.

Ha en fin dag!

God formiddag fra Trondheim

Her skinner sola og det er nyyydelig vårvær:

Etter en rimelig fuktig helg i Bergen(på flere måter :D ), er det deilig å tørrlegges hele denne uka.

Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor

God morgen fra Tananger/Forus.
Ny dag og travel uke før påske. En rekke saker må ferdigbehandles før påskeferien setter inn.
Det blir nok en uke med luftturer øst og sør.
Det første går som vanlig til OSL i morgen.
SAS og WF nyheter vil nok dominere forumdebatten idag og de neste dagene.
Det skal bli artig å høre danskenes reaksjon.
Ha en fin dag og god uke forumister.

Noe regn i luften i morgentimene, men det gjør ingenting. Det blir stort sett innedag allikevel. Siste fridag før 12 dager med tlf. vakt, så det er ikke lett å planlegge de neste dagene. Forhåpntligvis blir det en tur på Schrøder imorgen.
Ha en fin dag!

Edit: Nei, det blir ikke Schrøder imorgen. Det blir EWR istedenfor.

Last edited:
Riktig god formiddag, nettopp ute av senga etter en fin fin sove natt, utvilt for første gang på leeeeeenge. Jobben venter klokka 14. Håper på mindre kaos enn i går.
En riktig fin (og lysere) dag til alle.

Back