God mandag morgen

He he, den går nok bare på luft gitt :)

Skal lære Finnair sitt innsjekk system - husker ikke engang hva det heter :rolleyes:

Om man ikke har byttet til noe Amadeus DCS-opplegg, så heter det vel FIDO ACE, eller noe sånt. Hukommelsen svikter meg akkurat nå.

Edit: Staveleif.

Ja, det stemmer. Det "nye" DCS-systemet ligner AYRES sitt grensesnitt. Veldig enkelt, bare å lese å "fill in the blanks". Veldig brukervennlig system.

Og luft er gøy det og, men krutt er tingen!

Originally posted by Thomas

Glock 17 på blinken hjemme ! ^_^

Ikke en veldig høyhøy dag da det ble klart at katten vår måtte avlives pga. sykdom.

Trodde ett øyeblikk at du skulle bruke glocken på katten...men så leste jeg gjennom det en gang til og oppdaget at det var trolig ikke det du mente......

God kveld! Her er det hverken katter eller pistoler, men hakkespett derimot! En liten en med rød lue har gitt seg løs på trærne rundt huset. Alltid lurt på hvordan de unngår å bli komplett kanakas i hodet av all den hakkinga. Uansett, 21 grader på en nøytrall stokk i skyggen i dag vitner om usedvanlig høy temperatur for tiden, og varselet for morgendagen inneholder 'fare for torden'. Tor har altså ikke emigrert riktig ennå.

Originally posted by The Ticketor

Om man ikke har byttet til noe Amadeus DCS-opplegg,

Skal de over til Altea? Makes sense, de har jo allerede kuttet over andre tjenester ..
http://www.amadeus.com/airlines/documents/airline/Finnaircasestudy.pdf

Men Altea DCS er vel fortsatt paa teststadiet saavidt jeg vet ..

LN-MOW, nå begynner det bli noen år siden jeg jobbet i AY, men jeg mener at planen var å migrere alt sammen, res, inventory, DCS, and so on and so forth til Amadeus. Og da er det vel Altea som gjelder ja.

Back