God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for ny uke og ikke minst klar for ukens første arbeidsoppgaver. Ser på Facebook at det i fjor var over 30 grader 3. juni...ligger litt etter i år kan man si. Ha en bra mandag uansett...

God morgen fra Stavanger. Her våknet en mye for tidlig i dag, så nå sitter en å blomstrer fremfor tv’n. Ute er det grå-vær og lite tegn til sommer.
Etterhvert går turen mot sola hvor bolaget skal fly meg over til Gardermoen.
Ha en nydelig «sommermandag» :)

Mornings fra L1. Sjelden møtetung start på uken, men det er like greit. Dagens hjemmeprosjekt er å få fikset ymse knapper som har falt av. Ha en fin dag

God morgen fra Ris. Klar for ny uke og ikke minst klar for ukens første arbeidsoppgaver. Ser på Facebook at det i fjor var over 30 grader 3. juni...ligger litt etter i år kan man si. Ha en bra mandag uansett...

Ingen fare, en liten time sørover og vi sitter her med 30 grader og svetter ihjel. I går var vi på stranda, med 32 grader og solfaktor 50. Natt 2 på sofa allerede tilbakelagt. Gleder meg som pokkern til å få nyhuset ferdig, med aircondition på soverommet. Worth every penny.

Så ja, god varm Mandag fra europa :p

God morgen fra Lillestrøm. Straksom bærer det ut mot kontoret. Får ny kollega i dag, så det blir spennende.

Egentlig greit at det ikke er sol og 30 grader ute. I fjor husker jeg nemlig at det ble litt i overkant mye "kos på verandaen"

Ha en fin en

Hei fra jobben.

Nest siste mandag før ferien! Sånt motiverer (selv om det egentlig er tre uker til).

Prøvde forresten å regne ut hvor mye jeg vil få utbetalt i feriepenger i helgen ut i fra et litt småkomplisert regnestykke jeg gant på internett. Enten regnet jeg feil, eller så blir ferien sinnsykt bra med sånn ca. 5 mill. på konto. Tror mest på det første, men...

Hadde også håpet på mindre trafikk på E6 etter at bommen på Furuset hadde begynt å virke, men det ble jaggu kø fra Kløfta til Skedsmovollen. Må være været.

Ha en god en :)

God morgen fra Trondheim!
Det blåser en del og småregner, men temperaturen er grei. Ungene skal bare være på skolen et par uken til før de får en laaaaaaang ferie. Jeg selv må vente litt flere uker før det blir ferie, men det er helt OK.

Ha en flott uke, første "hele" arbeidsuken på en stund, men fra nå er det normalen igjen.

God morgen fra Nice!
Tidlig våken idag, så det ble frisk frukt og kaffe på sengekanten. Sen flight hjem, så lat lunch og litt lounge venter.
God beste-dagen-i-uken ønskes :)
41dee62552fe805fd56d2a361c74e564.jpg

G’morgen. Fridag her i vestsørøst. Blir nok å ri litt gressklipper og en tur til Costco. Muligens en tur på gymmen.

Meeeen først frokost.

God dag fra -7t.

Luftwaffe er i rute over dammen, online innsjekk er Done, sete er sjekket og stemmer med valget av sete ved bestilling. Fremdeles noe turist greier eg skal få gjort. Utsjekk hotellet er ordnet til kl 18 så plenty av tid.

Det blir en fin hjemreise

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra Cannon Beach - hvor livet er svært så bra, startet dagen med 5K barfot langs stranden, så espresso (kaffens Champagne!) litt mer espresso - så laaang tur med avdeling voff & voff ! Stillehavet har alltid fascinert meg siden jeg som 5 åring stod på stranden i Santa Monica. Her har vi akkurat forlenget oppholdet - Happy Hour at the Pelican Brewery er planlagt, ellers blir det nok lange turer - espresso, Hazy Rock IPA, og Troll Caught King Salmon fra Munningen av Columbia River - ferie er i grunn et greit konsept (nevnte jeg at vi ser Stillehavet fra Badekaret og dusjen.....)
PS bildet fra hotell rommet !

Attachments

• afa2d30d74f9427e858dd525f64db97c.jpg
    afa2d30d74f9427e858dd525f64db97c.jpg
    96.3 KB · Views: 60
God formiddag fra Cannon Beach - hvor livet er svært så bra, startet dagen med 5K barfot langs stranden, så espresso (kaffens Champagne!) litt mer espresso - så laaang tur med avdeling voff & voff ! Stillehavet har alltid fascinert meg siden jeg som 5 åring stod på stranden i Santa Monica. Her har vi akkurat forlenget oppholdet - Happy Hour at the Pelican Brewery er planlagt, ellers blir det nok lange turer - espresso, Hazy Rock IPA, og Troll Caught King Salmon fra Munningen av Columbia River - ferie er i grunn et greit konsept (nevnte jeg at vi ser Stillehavet fra Badekaret og dusjen.....)
PS bildet fra hotell rommet !

Flott altså. Har utrolig lyst på en road trip oppi der

Back