Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det her skjedde meg en gang på LHR. Jeg og en annen person hadde samme sete på hvert vårt boardingkort. Flyet var heldigvis ikke fullt men ble litt diskusjon mellom purser og gate. Endte opp med at jeg tok et ledig sete.God mandag ja!Ny uke og nye muligheter. Kaffe i koppen og fri på torsdag. Fridagen skal benyttes til en flytur til ARN med blant annet 1A på en NEO. Så denne uka er innafor.
![]()
Fin tur til Stavanger i helga. Nydelig vær å rusle rundt i. Gamle Stavanger var fint og også Solastranda. Utreisen ble 36 minutter forsinket dog, da ei kvinne hadde klart å boarde med sin manns boarding card på papir. Mannen brukte visstnok sin app på telefonen etter hva jeg hørte. Deretter fulgte diskusjoner om sikkerhet, baggasje de hadde ombord osv. Etter en del stiming fram og tilbake var det endelig klart for take off. De hadde utenlandske navn så umulig for hun i gaten og vite kjønn, det skal vel heller ikke være mulig å boarde to på samme boarding card? Skjønt jeg har selv opplevd at en dame satt i setet mitt med samme sete på sitt boarding card på OSL. Så feil kan åpenbart skje.
Ha en flott mandag alle sammen!![]()
Selv iskremen ?!?!?AA Transcon i 321 er alltid bra, selv om maten er 100% uspiselig.
Nei. Iskremen spiste jeg. Biffen som svømte i 5mm vannbad derimot. Og hvitløksbr... uhm... kjeksene...Selv iskremen ?!?!?![]()
God mandag fra en strålende fjellheim. Her er det oppstart av byggeprosjekt på agendaen. Ellers går det mye i trim og skritt her på forumet. Jeg har nå logga 9000 skritt og 176 etasjer hittil i dag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.